Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 221-230 of 287 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
A aplicação do mix de marketing em um pequeno comércio varejistaSILVA, Juacy; OLIVEIRA, Lucas; NUNES, Rael; OLIVEIRA, Raul; JOSÉ, HebertPIO, Priscila LimaMonografiaJun-2014
A propaganda como ferramenta de apoio no posicionamento da marca de uma empresa editorial de pequeno porteBISPO, Cleiton Nogueira; BISPO, Cristiane dos Reis; SANTOS, Eduardo de Freitas; FREIRE, Marta Rodrigues Porto; SANTOS JÚNIOR, Miguel Viana; SANTOS, Zózima Maressa VianaMATTA, Viviane Silva daMonografiaJun-2014
Como a fidelização de clientes contribui para o crescimento de uma óticaSILVA, Ellen Aparecida Bueno da; OLIVEIRA, Indira Bertunes de; MARTINS, Jéssica de Lima; SANTOS, Pablo Basílio dosPIO, Priscila LimaMonografiaJun-2014
Marketing como ferramenta - 5w2hRODRIGUES, Adriana; SILVA, Cristiane da; RAMOS, Denis Augusto; SILVA, Emilia Ferraz da; SERGIO, Rita de CássiaPIO, Priscila LimaMonografiaDec-2013
A eficácia do atendimento de qualidadeALVES, Bruno Felipe Rodrigues; FONSECA, Ingrit Costa daARRUDA, Marcelo Eduardo deMonografia1-Dec-2023
Os 4 Ps em uma ótica varejista na Cidade TiradentesPEREIRA, Bianca Nogueira; ARAÚJO, Clebson Silva; BIZARRO, Louisy Lombardi; SILVA, Luciano Farias da; FREEMAN, Stefany; DIAS, Vinicius da SilvaMATTA, Viviane Silva daMonografiaDec-2013
Plano de marketing: uma aplicabilidade para introdução de um suplemento alimentar no mercadoSOUZA, Jéfferson Vitorio de; RIBEIRO, Kauan Richard Trinchetti; SILVA, Monyse Louren Ramos; TEIXEIRA, Rebeca MeiraNOVO, Cleber Antonio; GAYOLA, Carolina SmaniaArtigo científicoNov-2023
Como o marketing digital influencia na decisão de compra dos clientesLOURENÇÃO, Camilly Vitória de Araújo; BELTRAMINI, Leonardo Rodrigues; FERREIRA, Lucas Huds; POSSARI, Luiz Fernando; ALMEIDA, Maria Luiza Verteiro de; FAUSTINO, Wesley FernandoCAJUELA, Alexandre RodriguesMonografiaDec-2023
A importância da implementação do endomarketing como ferramenta de melhoria da imagem da empresa: estudo aplicado no ramo ceramista na cidade de Porto FerreiraSILVA, Ana Vitória Abrão da; VIEIRA, Júlia Santos; ROGÉRO, Raissa Melis; SANTOS, Rafaela dos; SANTOS, Rosana Aparecida Tavares dosPOSSANI, Vanessa Regina; POSSANI, Vandreia FranciscaMonografia13-Nov-2023
Homem aranha o filme: uma aventura no marketing cinematográfico e suas relações geracionaisBACALHAU, Jonathan Catarino; SILVA, Raquel Santos daCASSEMIRO, Flávia Paes do AmaralArtigo científico6-Dec-2023