Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/16901
Title: Popularização cultural no mercado internacional: impactos e estratégias empresariais
Authors: BORGES, Bianca da Silveira
BRASIL, Eduarda Cristina Silva
MELO, Erica Silva
Advisor: ROSA, Samira da Costa
type of document: Artigo científico
Keywords: Cultura;Globalização
Issue Date: 5-Dec-2023
Publisher: 172
Citation: BORGES, B. da S. ; BRASIL, E. C. S. ; MELO, E. S. Popularização cultural no mercado internacional: impactos e estratégias empresariais, 2023. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Administração) - Escola Técnica Estadual ETEC de Sapopemba (Fazenda da Juta - São Paulo), São Paulo, 2023.
Abstract: O presente trabalho é um estudo de caso que aborda o comércio em um contexto globalizado, analisando os impactos culturais decorrente de um Mercado Internacional, ressaltando seus pontos positivos, negativos e estratégias para uma comercialização respeitosa.
This work is a case study that addresses trade in a globalized context, analyzing the cultural impacts resulting from an International Market, highlighting its positive and negative points and strategies for respectful marketing.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/16901
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
administraçao_2023_2_biancadasilveira_popularizacaoculturalnomercadointernacional.pdf159.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.