Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/36244
Title: Marketing digital e redes sociais
Other Titles: Digital marketing and social media
Authors: NASCIMENTO, Cailane de Lima
MEDRADO, Larissa Da Costa
MARCIANO, Liriani Lorena
Advisor: CAMACHO, Andreza Araujo
type of document: Artigo Científico
Keywords: Marketing;Redes sociais
Issue Date: 18-Jun-2025
Publisher: 057
Citation: NASCIMENTO, Cailane de Lima; MEDRADO, Larissa Da Costa; MARCIANO, Liriani Lorena. Marketing digital e redes sociais, 2025. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Administração) - Etec Professor Francisco dos Santos, São Simão, 2025
Abstract: Este trabalho analisa os impactos do marketing digital e das redes sociais na sociedade, destacando benefícios como engajamento e segmentação, mas também desafios como dependência digital, ansiedade e desinformação. A pesquisa documental demonstra a necessidade de um uso equilibrado dessas plataformas, promovendo práticas mais éticas e um ambiente digital mais saudável.
This paper analyzes the impacts of digital marketing and social media on society, highlighting benefits such as engagement and segmentation, but also challenges such as digital addiction, anxiety, and misinformation. The documentary research demonstrates the need for balanced use of these platforms, promoting more ethical practices and a healthier digital environment.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/36244
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TA- MARKETING DIGITAL E REDES SOCIAIS.pdf
  Restricted Access
Termo de Autorização503.03 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
MARKETING DIGITAL E REDES SOCIAIS.pdfTCC75.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.