Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/32495
Title: Ergonomia organizacional em contact center
Other Titles: Orgazational ergonomics in contact center
Authors: LIMA, Aline Souza Serafim de
Advisor: OLIVEIRA, Claudia Pereira de
Other contributor: OLIVEIRA, Claudia Pereira de
type of document: Projeto Técnico
Keywords: Ergonomia;Saúde ocupacional;Qualidade de vida no trabalho;Gestão de projetos
Issue Date: 20-Dec-2024
Publisher: CETEC – GEEAD (Unidade de Ensino Médio e Técnico- Grupo de Estudo de Educação à Distância )
Citation: LIMA, Aline Souza Serafim de. Ergonomia organizacional em contact center, 2024. Trabalho de conclusão de curso (Especialização Técnica em Gestão de Projetos) - CETEC – GEEAD (Unidade de Ensino Médio e Técnico - Grupo de Estudo de Educação a Distância), São Paulo, 2024.
Abstract: Este projeto visa à implantação de um Projeto de Ergonomia em uma organização do ramo do Contact Center, abordando os aspectos físicos, organizacionais e cognitivos. A ideia é desenvolver este projeto como sendo uma empresa de consultoria em Ergonomia, com abrangência das áreas Físicas, Organizacional e Cognitiva.
This project aims to implement an Ergonomics Program in an organization within the Contact Center sector, addressing physical, organizational, and cognitive aspects. The idea is to develop this project as if it were carried out by an ergonomics consulting company, covering the Physical, Organizational, and Cognitive areas.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/32495
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TA Ergonomia organizacional em contact center.pdf
  Restricted Access
2.2 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Ergonomia organizacional em contact center.pdf675.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.