Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/21823
Title: Qualidade de vida para operadores de Telemarketing
Other Titles: Quality of life for Telemarketers
Authors: LEITE, Nathalia Franklino
SILVA, Emily Maria da
SILVA, Juliana dos Santos
SILVA, Mirian Araújo
Advisor: DEUS, Júlio Landucci de
type of document: Monografia
Keywords: Ambiente de trabalho;Condições de trabalho;Ergonomia no trabalho;Qualidade de vida no trabalho;Telemarketing
Issue Date: 19-Jul-2024
Publisher: 238
Citation: LEITE, NathaliaFranklino; SILVA, Emily Maria da; SILVA, Juliana dos Santos; SILVA, Mirian Araújo. Qualidade de vida para operadores de Telemarketing, 2024. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Recursos Humanos) - Escola Técnica Estadual ETEC Irmã Agostina (Jardim Satélite - São Paulo), São Paulo, 2024..
Abstract: O presente projeto tem como objetivo analisar os desafios de cada operador de Telemarketing e criar uma consultoria de RH para atender todas as necessidades relacionadas a qualidade de vida. Tele atendimento são organizações empresariais de prestação de serviços de telemarketing, onde cada colaborador enfrenta condições desumanas de trabalho caracterizadas pela baixa remuneração, intensificação na demanda de serviços.
This project aims to analyze the challenges of each Telemarketing operator and create an HR consultancy to meet all needs related to quality of life. Teleservice are business organizations that provide telemarketing services, where each employee faces inhumane working conditions characterized by low pay and increased demand for services.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/21823
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Qualidade de vida para operadores de telemarketing.pdf426.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.