Search


Current filters:




Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.007 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
As redes sociais como estratégia de marketingSILVA, Franciele de Fátima da; FREITAS, Gabrielle Silva de; OLIVEIRA, Lais da Conceição Hidalgo; NASCIMENTO, Maria Fabrícia Sampaio doALCANTARA, Vanessa FabianoMonografia14-Jun-2019
Social commerce: a importância das mídias sociaisMOREIRA, João Lucas Machado; MARIOSA, João Pedro Monteiro; PEREIRA, Lucas Augusto SalomãoSOUZA, Deyse Sene de MeloArtigo científicoJun-2019
Influenciadores digitais: Uma nova tática de divulgaçãoPEREIRA, Ana Beatriz de Carvalho; HENRIQUE, Gabriely de Abreu Fernandes; XAVIER, Lucas Santos; SILVA, Matheus Alves da; SANTOS, Raiane Cristina dosSOUZA, Deyse Sene de MeloArtigo científicoJun-2019
Aplicação e desenvolvimento de estratégia de marketing digital na empresa Adrios EstofadosOLIVEIRA, Adriano de; SILVA, Beatriz Souza; IBIDE, Edgar Sanchez; SANTOS, Eliane Cristina dos; SOUSA, Igor Simizu de; OLIVEIRA, Natally Fernandes de; NONATO, Victoria MarquesFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaJul-2019
Subsídios utilização do marketing para promoção da empresa Vaniah ModasGARCIA, Beatriz Batista Figueiredo; SILVA, Greiciane de Oliveira da; DANTAS, Rafaela Thalia dos SantosFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaDec-2019
Implantação do marketing digital por meio de redes sociais: um estudo de caso Lookão ConfecçõesCAZU, Bianca Caetano; ALVES, Echiley Fernanda Andrade; SILVA, Gabriela Fernanda daFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaDec-2019
A importância da divulgação de cursos populares pré-universitáriosLIMA, Karoline Ramalho de; BEZERRA, Samira MoraisROSA, Samira da CostaArtigo científicoDec-2019