Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-50 of 275 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Winx moda femininaGONÇALVES, Danielle Sthefani Dias; PAES, Pedro Henrique de Souza; PEREIRA, Isabela Da Silva; REIS, Geisa Oliveira Dos; ROCHA, Sara Gonçalves; TEIXEIRA, NadieleSOUZA, Talita Paula Miranda deMonografia30-Nov-2022
Marketing cultural: proposta para melhoria da imagem de Lorena - SPJUSTINO, Anna Beatriz Horácio dos Santos; MILITÃO, Jessica Gomes da Silva; GUIMARÃES, Lavinia Vitória Vieira; GONÇALVES, Maria Vitória; MARIANO, Wesley da CruzSOUZA, Deyse Sene de MeloArtigo científicoDec-2022
A importância da estratégia do mix de marketing para o desenvolvimento competitivo no varejoSANTANA, Adriana Batista; SILVA, Fábia Adriana Lima; FIGLIOLINO, Juliana de Paula Ves; VALENÇA, Vanessa da Silva; SILVA, Vanessa Lenice daROCHA, Lilian Aparecida Perin MoreiraMonografiaJun-2014
Os impactos socioeconômicos da pandemia de Covid-19 no mercado turístico em Embu das ArtesARAÚJO, Guilherme Henrique; FARIAS, Giovana de Andrade; FIRMO, Vinícius dos Santos Gomes; SOUZA, Gabriel Henrique Coja de; SOUZA, Julia Miranda de; MATOS, Matheus Lima; OLIVEIRA, Leonardo Lourenço de Godoy Britto deOLIVEIRA, Adriano OliveiraMonografia12-Dec-2022
Estratégias de marketing digital: uma proposta para aumentar a visibilidade de uma empresa de fotografia utilizando as diversas mídias sociais.CÂNDIDO, Ana Letícia Savério; ANTÔNIO, Jenifer Fernanda Aparecida Alves; SILVA, Lucas Mateus Rodrigues daDUARTE, Renata MirandaMonografia6-Dec-2022
O consumo do "fast fashion" e seu impacto na sociedadeJURITI, Emanuelle Dias; AQUINO, Maria Luísa Viana de; ALMEIDA, Mirela Melo de; NICOLAU, Nicole Aparecida Delgado; AZEVEDO, Olga Lara CoronaCIRILLO, Tânia ReginaArtigo científicoDec-2022
Marketing Verde: Impactos das ações no comportamento de consumoSILVA, Bianca França da; SILVA, Camila Martins; PITONDO, Geovana AparecidaBONFIM, Cláudia EmanoelaMonografia1-Dec-2022
Marketing político: a influência das mídias sociais na decisão do votoLOPES, Ana Julia Vieira; ARAÚJO, Bruna Aparecida Bertoldo; MORANDI, Mariana Thomaz; OLIVEIRA, Matheus Portula de; SOARES, Victor RodriguesFERREIRA, Fernanda Moreira; GALVANI, Luiz CarlosMonografiaDec-2020
A importância do marketing digital na pandemia do Covid-19SOUZA JUNIOR, Daniel Logino de; ALVES, Diego Henrique da Silva; MIGLIORINI, Mariana PerezLOPES, Rita de Cássia dos SantosMonografiaDec-2020
Atendimento ao consumidor por sistema delivery: uma ferramenta vantajosa para alcançar seus clientesSILVA, Antônio Augusto da; BALBO, Camily de Almeida; GARCIA, Nayara LourençoFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaDec-2020