Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 485 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Publicidade e propagandaCOSTA, Jéssica de Oliveira; ALVES, Leonardo; SANTOS, Talita Costa Kelin dos; COSTA, Weslley Natan de OliveiraSILVA, Reginaldo Andrade daMonografia1-Dec-2015
Marketing político: a influência das mídias sociais na decisão do votoLOPES, Ana Julia Vieira; ARAÚJO, Bruna Aparecida Bertoldo; MORANDI, Mariana Thomaz; OLIVEIRA, Matheus Portula de; SOARES, Victor RodriguesFERREIRA, Fernanda Moreira; GALVANI, Luiz CarlosMonografiaDec-2020
A contribuição do marketing de relacionamentos como processo de fidelização de clientesROCHA, Danielli Honorato da; ALMEIDA, Emily De Souza; SOARES, Gabriel Hamilton; BEZERRA, José Vitor Ramos de Jesus; ROCHA, Karine Sena da; SILVA, Sthefany Cristina Alves daZAMPIERI, David Ricardo; VASCONCELOS, Sandra Regina PereiraMonografiaJun-2021
Implantação de ferramentas de marketing aplicadas à empresa Eliar – instalação e manutenção de ares-condicionadosFERNANDES, Fabiele Pereira; TAMASHIRO, Gabriela Pereira; ZEFERINO, Gabriella Stephanie Pereira; RAMALHO, Jhenny Moura; BEZERRA, Sara Lara CapelettoSOUZA, André Eduardo deMonografiaDec-2018
Consultoria de publicidade e propaganda aplicada em microempresasSILVA, Emily Pichinelli; SILVA, Évelyn Pichinelli; ROMANI, Isabella Durante; CABRAL, Lívia Maria Storari; ROCHA, Maria Fernanda DelfitoSOUZA, André Eduardo deMonografiaDec-2018
Comportamento do consumidor: um estudo de caso Vídeo Mega FlashPINTO, Acsa Hayani Pereira; SILVA, Andreza Dias Pereira da; SILVA, Edimar de Melo; ROQUE, Erica Thaiara; SILVA, Poliana DiasFERREIRA, Fernanda Moreira; DUARTE, Renata MirandaMonografiaDec-2019
A contribuição do marketing de relacionamento para o fortalecimento da marcaSILVA, Gabriel Fernando dos Santos; PEREIRA, Kaio De Sousa; SILVA, Kevin Veríssimo da; SILVA, Keyti Jesus da; SOARES, Marcelo Aguiar; SILVA, Raquel Cajé da; SILVA, Rodrigo Saturnino daZAMPIERI, David Ricardo; VASCONCELOS, Sandra Regina PereiraMonografiaJun-2019
A impotância do mix de marketing nas decisões do consumidor - a influência do fone de ouvido, produto sustentável para mercado inovadorSILVA, Daniel Vieira da; CARDOSO, Evandro Luiz Santos; LIMA, Lucas Santos De; CARNEIRO, Miriane; AZEVEDO, Talita Dos Santos; LEITE, Tauane Aparecida Da SilvaZAMPIERI, David Ricardo; VASCONCELOS, Sandra Regina PereiraMonografiaJun-2019
Plano de marketing: planejamento de marketingCHIARELI, Felipe Augusto Ramalheiro; GAMA, Larissa Yohana; ALVES NETO, Sthefany; MATOS, Thamirys Cristina MorenoVIARO, Ana Judith KozmaMonografia2020
Neuromarketing: o comportamento dos consumidoresSANTOS, Alice Chagas dos; FRANÇA, Amon Pedro Pinotti Araújo; SILVA, Gustavo Aparecido Jorge da; SILVA, João Renato Ferreira da; IGARASHI, Larissa Kaori NakahodoFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaDec-2020