Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Satisfação e fidelização dos clientes em empresas de cosméticosCRESCÊNCIO, Bruna; NASCIMENTO, Bruna; SHINTANI, Débora; GUEDES, Gabriela; KAROLINE, Steffany; MENESES, Tarcísio; OLIVEIRA, ThamiresLUGOBONI, Leonardo FabrisMonografia2012
Qualidade e satisfação do serviço das academias ABCDBAHIA, Amanda Alves; BOSCACHE JUNIOR, Carlos Roberto; INOUE, Vanessa SouzaLUGOBONI, Leonardo FabrisMonografia2013
Qualidade em serviços: a percepção dos consumidores de parques temáticosANDRADE, Chrystian; MARQUES, Maraline; MAIA, Mariana; ELISA, Raquel; ALENCAR, ThamiresLUGOBONI, Leonardo FabrisMonografia2012
A qualidade do atendimento como influência na satisfação do clienteSANTOS, Dayane dos; NASCIMENTO, Débora do; MINIGHITI, Fernando; ROSA, Gabriela; CABRAL, Isabela; KARINE, Samantha; BORSATO, Thais; BORSATO, ThaisLUGOBONI, Leonardo FabrisMonografia2011