Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/5736
Title: | Impactos das redes sociais nas estratégias de E-commerce: BMM Digital |
Other Titles: | Impacts of Social Media on E-commerce Strategies: BMM Digital |
Authors: | TELLES, Anna Beatriz dos Santos MOTA, Beatriz Silva SILVA FILHO, Marcelo Manoel SANCHES, Meg |
Advisor: | BARBOSA, Adriano Oliveira |
type of document: | Monografia |
Keywords: | Comércio eletrônico;Comportamento do consumidor;Marketing de mídias sociais;Redes sociais;Serviço ao cliente;Vendas |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | 238 |
Citation: | TELES, Anna Beatriz dos Santos; MOTA, Beatriz Silva; SILVA FILHO, Marcelo Manoel da. Impactos das redes sociais nas estratégias do e-commerce: BMM Digital, 2021. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Administração) - Escola Técnica Estadual ETEC Irmã Agostina (Jardim Satélite - São Paulo), São Paulo, 2021. |
Abstract: | Este trabalho aborda o assunto de marketing digital de empresas de e-commerce,
tem como objetivo mostrar a empresa desenvolvida para assessorar no marketing
digital nas redes sociais, seu crescimento nos últimos anos e o comportamento dos
usuários, através de pesquisa de campo. A empresa BMM Digital foi criada para
com objetivo de assessorar empresas ou pessoas jurídicas com seus serviços,
produtos ou marcas. Para essa realização, a empresa focará no alavanque de seus
clientes. This work addresses the subject of digital marketing for e-commerce companies, aims to show the company development to advise on digital marketing on social networks, its growth in recent years, and user behavior, through field research. The company BMM Digital was created to advise companies or legal entities with their services, products, or brands. To achieve this, the company will focus on leveraging its customers. |
URI: | http://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/5736 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Impactos das Redes Sociais nas Estratégias do E-Commerce - BMM Digital.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.