Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/33874
Title: Address the future: estudo de caso da campanha de marketing da Carlings
Other Titles: Address the future: Carlings marketing campaign case study
Authors: SILVA, Debora Bastos
ALVES, Glória Paula de Abreu
OLIVEIRA, Juliana Alessandra Dias de
FRANCO, Robert Cardoso
SANTOS, Isabelly Mendes dos
Advisor: VALENZUELA, Sandra Trabucco
type of document: Artigo científico
Keywords: Estudos de caso;Sustentabilidade
Issue Date: 14-Dec-2021
Publisher: 143
Citation: SILVA, Debora Bastos. Address the future: estudo de caso da campanha de marketing da Carlings. 2021. Artigo científico (Curso Superior de Tecnologia em Design de Mídias Digitais) - Faculdade de Tecnologia de Carapicuíba, Carapicuíba, 2021.
Abstract: O mundo vive um grande momento de expansão tecnológica e, consequentemente, tornamo-nos a geração mais conectada. A partir disso, o acesso à informação trouxe relevância às mais diversas pautas relacionadas à sociedade e ao meio ambiente, desde a fome crônica em diferentes países à degradação de recursos naturais no mundo. Em contrapartida, com o advento da internet, alimentamos um mercado capitalista nos mais diversos segmentos com o consumo excessivo das mídias sociais, aumentando a competitividade entre marcas, como a indústria têxtil, que traz um produto cobiçado por todas as classes sociais, movimenta a economia, dita tendências de moda e é um dos setores que mais causam impactos ambientais.
The world is experiencing a period of significant technological expansion, and, consequently, we have become the most connected generation. As a result, access to information has brought relevance to a wide range of issues related to society and the environment, from chronic hunger in different countries to the degradation of natural resources worldwide. In contrast, with the advent of the internet, we have fueled a capitalist market in a wide range of segments through excessive consumption of social media, increasing competition among brands, such as the textile industry, which offers a product coveted by all social classes, drives the economy, sets fashion trends, and is one of the sectors that causes the greatest environmental impact.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/33874
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.