Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/23267
Title: Desenvolvimento estratégico para mídias sociais de uma escola de futebol infantil
Authors: PAULA, Eduarda Celestina de
DOURADO, Vichenzzo
BORGES, Gabriel Dantas
ALVES, Mateus
EDUARDA, Kaynan
Advisor: SILVA, Sandra Paula da
type of document: Monografia
Keywords: Marketing esportivo;Futebol
Issue Date: 19-Jun-2024
Publisher: 172
Citation: PAULA, E. C. de et al. Desenvolvimento estratégico para mídias sociais de uma escola de futebol infantil, 2024. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Marketing) - Escola Técnica Estadual ETEC de Sapopemba (Fazenda da Juta - São Paulo), São Paulo, 2024.
Abstract: Neste trabalho nós da empresa Eleven assessoramos a BR-10 localizada na zona leste de São Paulo, e desenvolvemos estratégias de marketing para esta escola de futebol contendo ferramentas de estudos vistas ao decorrer do curso. Nosso foco principal foi estudar as mídias digitais da empresa visando trazer uma visibilidade e maior público para a BR-10.
In this work we from the company Eleven advise BR-10 located in the east of São Paulo, and we develop marketing strategies for this football school containing study tools seen throughout the course. Our main focus was to study the company's digital media in order to bring visibility and greater audience to BR-10.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/23267
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
marketing_2024_1_eduardacelestina_desenvolvimentoestrategicoparamidiassociais.pdf
  Restricted Access
1.59 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.