Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 61-70 of 287 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Fatores que influenciam compras online no século XXIMARTINS, Giulia Quartim Moreira; SANTOS, Jéssica Aparecida dos; OLIVEIRA, Joyce Passos de; PEREIRA, Pâmela CristinaSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019
Marketing de PatrocínioSANTOS, Lincoln Richard Marques; ALEIXO, Lorrayne Samira SilvaSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019
O marketing digital e as fintechs no brasil para 2022SILVA, Gustavo Reis Da; COSTA, Lais Dos Santos; ALMEIDA, Leslie Victória De Carvalho; ALMEIDA, Quézia Silva DePIO, Priscila LimaMonografiaDec-2021
A importância do marketing digital em tempos de pandemiaPAULA, Debora Rosa de; SANTO, Erick Gomes do Espirito; SANTANA, Ester Vitória Béco de; SILVA, Gustavo Lima; SANTANA, Vitoria Costa; GONÇALVES, Winner Crislen dos SantosZAMPIERI, David Ricardo; VASCONCELOS, Sandra Regina PereiraMonografiaDec-2021
O marketing nas redes sociais, no Brasil, a partir do século XXIRODRIGUES, Eduardo Molinari Leandro; MARIANO, Mateus dos Santos; INÁCIO, Miguel Moliterno; SILVA, Pedro Victor Gonçalves Avelino daSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019
Elaboração do plano de marketing de uma loja varejista de calçados da cidade de Lorena - SPOLIVEIRA, Driciele Brazilina Borges de; BATISTA, Leonardo dos Santos; BARRETO, Patrícia Carolina de Assis; LIMA, Shirlene Aparecida da Silva MoraisSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019
Marketing digital como plataforma de comunicação em empreendedorismo no século XXI: as dificuldade do marketing digital para os empreendedores da cidade de Lorena - SPSOUZA, Ana Clara Domingues dos Santos; GUEDES, Ana Julia do Prado; FLAVIANO, Anna Beatriz Alves; PINTO, Isabela Araújo Godoi de Freitas; MARQUES, Maria Cecília Mota; LEMES, Victor AarãoSOUZA, Deyse Sene de Melo; MORAIS, Leônidas Magno deArtigo científicoDec-2019
Neuromarketing e a tomada de decisõesBARBOSA, Bryan Willy Guedes; SOUZA, Isabela Abreu deSOUZA, Deyse Sene de MeloArtigo científicoDec-2019
O uso das redes sociais para aumentar o efetivo de clientes em pequenas empresas de fast-foodTEIXEIRA, Jonas Felipe Lima Felix; PEIXE, Karina Pereira; BRITO, Karina Santos deSOUZA, Marcos DonizeteMonografiaDec-2017
Marketing de inclusão: o autista na sociedade sendo público-alvo das publicidadesCALMON, Adryelle Cristina Azevedo; MACHADO, Brenda Denise FerreiraSOUZA, Deyse Sene de MeloArtigo científicoDec-2019