Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/6490
Title: Marketing de inclusão: o autista na sociedade sendo público-alvo das publicidades
Other Titles: Inclusive marketing: the autist in society being the target audience of publicity
Authors: CALMON, Adryelle Cristina Azevedo
MACHADO, Brenda Denise Ferreira
Advisor: SOUZA, Deyse Sene de Melo
type of document: Artigo científico
Keywords: Marketing;Inclusão social;Publicidade
Issue Date: Dec-2019
Publisher: 240
Citation: CALMON, Adryelle Cristina Azevedo; MACHADO, Brenda Denise Ferreira; BARROS, Letícia Fernanda de Moura. Marketing de inclusão: o autista na sociedade sendo público-alvo das publicidades. 2019. Trabalho de Conclusão de Curso (Curso Técnico em Marketing) - Etec Padre Carlos Leôncio da Silva, Lorena, 2019.
Abstract: Os autistassãopartedasociedadebrasileira,porémnemsempre recebem adevidaatenção.Comoresultado,opresenteartigotemcomoobjetivo avaliar asituaçãodoautistascomoopúblico-alvodasváriasformasdepublicidade, por meio de referências bibliográficas e documentais.
The autisticsarepartofbraziliansociety,buttheydonotalwaysreceive proper attention.Asaresult,thisarticleaimstomeasurethesituationofautisticsas the targetaudienceofvariousformsofpublicity,bymeansofbibliographicaland documentary references.
URI: http://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/6490
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
marketing_2019_2_adryellecristinaazevedocalmon_marketing_de_inclusao_o_autista.pdf
  Restricted Access
158.59 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.