Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 91-100 of 108 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Os 4 Ps em uma ótica varejista na Cidade TiradentesPEREIRA, Bianca Nogueira; ARAÚJO, Clebson Silva; BIZARRO, Louisy Lombardi; SILVA, Luciano Farias da; FREEMAN, Stefany; DIAS, Vinicius da SilvaMATTA, Viviane Silva daMonografiaDec-2013
Consultoria em marketing de micro e pequenas empresas: CloverOKITA, Carina Miyako; VERTA, Gabriela Ribeiro Gerstenberger; CIENINGA, Pricilla de Oliveira; JESUS, Sandra Regina de; SILVA, Vanessa Felipe daBARBOSA, Sandro JorgeMonografia2011
O layout e a satisfação do consumidor no supermercardo varejistaFONSECA, Ana Carolina; NEPOMUCENA, Daniel de Jesus; SILVA, Gabriela Mariano da; SANTOS, Luiz Henrique P.; CARVALHO, Rafael de; PIRES, Raquel GalvãoTOZZI, CecíliaMonografia2012
A importância das marcas próprias para o cliente: um estudo de caso no grupo Pão de AçúcarBARBOSA, Carlos; CAROLINA, Luana; SILVA, Patrícia; FREITAS, Vitor Rodrigues deTOZZI, CecíliaMonografia2016
Investimento em marketing de Shopping Centers da região da grande São Paulo.ALVES, Ana Victoria Maluf; GOUVEIA, Amanda Gabrielle P.; ARAÚJO, Daiene; GASPAR, Fernanda; ALVES, Luana; GONÇALVES, Monique; BARBOSA, ThaynanLUGOBONI, Leonardo FabrisMonografia2012
Estudo de caso esmaltaria Paula Gouveia.CRUZ, Caroline da Silva Xavier; DIAS, Gezieli Fonseca; SILVA, Jessica Aparecida dos Santos; MENDES, José Henrique Policarpo MilaniSOARES, Ricardo Antonio LealMonografiaJul-2019
Start Telling.NEGRISOLI, David Brito; LOLLO, João Pedro Silva de; RATHLEF, Levy Kawakame; CABRERA, Luiz Felipe Rodrigues; SILVA, Pedro Henrique daSOARES, RicardoMonografiaJul-2019
Endomarketing: sua importância no âmbito escolar e aplicação para o fortalecimento da Escola Técnica Etec Amim JundiALVES, Ashley; RIBEIRO, Diego; VANZELA, Marlon; LUIZ, Robson; OLIVEIRA, WilliamFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaJul-2019
A importancia do marketing referente a divulgação do Subway para consumidores e conscientiza-los sobre os maleficios da obesidade infantilSILVA, Daniella Deodato da; SOUSA, Lais Helena Santos de; LACERDA, LarissaALVES, Alan RangelMonografiaDec-2014
Tecendo uma rede socialDELMONDES, David de Souza; SOBRAL, Gabriel Conceição; SANTOS, Marcos Vinicius; PEREIRA JUNIOR, Mateus MartinsALVES, Alan RangelMonografiaDec-2014