Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/19362
Title: | Start Telling. |
Other Titles: | Start Telling. |
Authors: | NEGRISOLI, David Brito LOLLO, João Pedro Silva de RATHLEF, Levy Kawakame CABRERA, Luiz Felipe Rodrigues SILVA, Pedro Henrique da |
Advisor: | SOARES, Ricardo Antônio Leal |
type of document: | Monografia |
Keywords: | Marketing;Clientes - Fidelização;Comunicação |
Issue Date: | Jul-2019 |
Publisher: | 138 |
Citation: | NEGRISOLI, David Brito; LOLLO, João Pedro Silva de; RATHLEF, Levy Kawakame; CABRERA, Luiz Felipe Rodrigues; SILVA, Pedro Henrique da, 2019. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Administração) - ETEC Professor Armando José Farinazzo, Fernandópolis, 2019. |
Abstract: | A Start Telling é uma empresa que trabalhará com base na comunicação visual
de outras companhias de Fernandópolis e região. O nosso objetivo é melhorar
o resultado dos nossos clientes e consequentemente o nosso, visando atender
uma necessidade encontrada nessa área pela região. Os nossos serviços são
focados no marketing digital e de conteúdo, que são hoje os principais métodos
de divulgação de empresas quando bem feito, e talvez o mais eficiente
atualmente. Graças a uma pesquisa quantitativa que realizamos, percebemos
que cerca de 80% dos empreendedores acham que a comunicação visual é um
fator crítico de sucesso, percebemos que era sim rentável abrir tal negócio. O
momento econômico do país também não é exatamente ruim, pois assim os
empresários resolvem investir mais na divulgação para aumentar suas vendas.
Para atrai-los, teremos um marketing robusto e funcionários bem qualificados,
com uma personalidade inovadora e ousada, mas passando também confiança
e responsabilidade. Start Telling is a company that will work based on the visual communication of other companies from Fernandopolis and region. Our goal is to improve our clients' results and consequently ours, aiming to meet a need found in this area by the region. Our services are focused on digital marketing and content, which are today the main methods of spreading companies when done well, and perhaps the most efficient currently. Thanks to our quantitative research, we realized that about 80% of entrepreneurs think that visual communication is a critical success factor, we realized that it was profitable to open such a business. The economic moment of the country is not exactly bad either, because so the entrepreneurs decide to invest more in the disclosure to increase their sales. To attract them, we will have a robust marketing and well qualified staff, with an innovative and daring personality, but also passing on trust and responsibility. |
URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/19362 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
START TELLING.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.