Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/17659
Title: E-commerce em mercados regionais : análise da adoção de tecnologias e sua influência na experiência do usuário
Other Titles: E-commerce in regional markets : analysis of technology adoption and its influence on user experience
Authors: CRISPIM, Graziéli de Oliveira
OLIVEIRA, Lucas da Costa Rodrigues de
VASQUES, Manuela Fortes
BITTENCOURT, Murilo dos Santos
PIMENTEL, Rogério do Prado
Advisor: MEIRELES, Ricardo
type of document: Monografia
Keywords: Vendas;Marketing on-line
Issue Date: 2023
Publisher: 077
Citation: CRISPIM, Graziéli de Oliveira, OLIVEIRA, Lucas da Costa Rodrigues de, VASQUES, Manuela Fortes, BITTENCOURT, Murilo dos Santos, PIMENTEL, Rogério do Prado, 2023. Trabalho de conclusão de curso (Curso de Marketing)- ETEC Prof. José Sant'Ana de Castro de Cruzeiro, Cruzeiro, 2023.
Abstract: Neste artigo abordaremos o tema: E-commerce em mercados regionais: análise da adoção de tecnologias e sua influência na experiência do usuário. Este tema exploraria as diferentes tecnologias de e-commerce em mercados regionais para aprimorar a experiência do usuário, bem como seu impacto na satisfação do cliente e nas vendas.
In this article, we will address the topic of E-commerce in regional markets: analysis of technology adoption and its influence on user experience. This theme will explore the various e-commerce technologies in regional markets to enhance user experience, as well as their impact on customer satisfaction and sales.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/17659
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
E-COMMERCE EM MERCADOS REGIONAIS (1).pdf
  Restricted Access
575.71 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.