Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/13100
Title: Estação beleza
Other Titles: Beauty station
Authors: ASSIS, Cassiano Teixeira Giassi
MEDEIROS, Virgínia
NASCIMENTO, Jerlane Silva
SANTOS, Dandara Pereira dos
SANTOS, Eduardo da Silva
SOUZA, Davi Moreira De
Advisor: SANTOS, Paulo Henrique dos
Other contributor: EULÁLIO, Matheus Barbosa
SANTOS, Paulo Henrique dos
SOUZA, Cristiane Duarte de
type of document: Monografia
Keywords: Autocuidado;Estética (Serviços);Produtos naturais;Serviço ao cliente
Issue Date: 21-Jun-2023
Publisher: 238
Citation: ASSIS, Cassiano Teixeira Giassi; MEDEIROS, Virginia; NASCIMENTO, Jerlane Silva; SANTOS, Dandara Pereira dos; SANTOS, Eduardo Da Silva; SOUZA, Davi Moreira De. Estação beleza, 2023. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Marketing) - Escola Técnica Estadual ETEC Irmã Agostina (Jardim Satélite - São Paulo), São Paulo, 2023.
Abstract: Este projeto tem como objetivo analisar a viabilidade da abertura de um salão móvel, com produtos 100% sustentáveis, ecológicos, orgânicos e veganos, voltado para atendimento ao público, um espaço totalmente equipado para operar na zona sul de São Paulo, nos principais polos empresariais. Nós visamos inovar o mercado em que estamos inseridos através do nosso diferencial em estar em pontos estratégicos, facilitando a acessibilidade dos nossos possíveis clientes e fornecendo uma experiência diferenciada no aspecto da humanização no atendimento de modo personalizado para cada indivíduo. Com isso, após uma detalhada pesquisa de mercado esperamos suprir a necessidade de autocuidado para as pessoas que não tem tempo para se cuidar em meio a correria do dia a dia.
This project aims to analyze the feasibility of opening a mobile salon, with 100% sustainable, ecological, organic and vegan products, aimed at serving the public, a space fully equipped to operate in the south of São Paulo, in the main business centers. We aim to innovate the market in which we are inserted through our differential in being in strategic points, facilitating the accessibility of our potential customers and providing a differentiated experience in the aspect of humanization in the service in a personalized way for each individual. With this, after a detailed market research we hope to meet the need for self-care for people who do not have time to take care of themselves in the midst of the rush of day to day.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/13100
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Estação Beleza.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.