Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/11980
Title: Criação de identidade visual da marca: Espaço do Yôga
Other Titles: Creation of visual brande identity: Espaço do Yôga
Authors: MARÇOLA, José Henrique Gonçalves
Advisor: VIANA, Haroldo Luís Tupinambá
type of document: Artigo científico
Keywords: Identidade visual;Logotipos
Issue Date: 8-Dec-2022
Publisher: 026
Citation: MARÇOLA, José Henrique. Criação de identidade visual da marca: Espaço do Yôga. 2022. 12p. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Design Gráfico) - Etec Prof. Alfredo de Barros Santos, Guaratinguetá, SP, 2022.
Abstract: Quando se olha para um logotipo é lembrado de qual serviço ou significado tem uma marca. A identidade visual é essencial para promover com mais êxito o trabalho de uma empresa. Este trabalho tem como objetivo desenvolver uma identidade visual para a marca Espaço do Yôga seguindo a filosofia da empresa.
: When you look at a logo you are reminded of what service or meaning a brand has. Visual identity is essential to more successfully promote a company's work. This work aims to develop a visual identity for the Espaço do Yôga brand, following the company's philosophy.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/11980
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
designgrafico_2022_2_josemarcola_criacaodeidentidadevisualdamarcaespaçodoyoga.pdf633.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.