Browsing by ???browse.type.metadata.sponsorship??? Curso Técnico em Marketing

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 161 to 171 of 171 < previous 
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Segmentação de mercado uma estratégia de marketing estudo de caso: Academia Aqua Fitness/ Osvaldo Cruz (SP)ELIZARDO, Francine; DIAS, Jacqueline; NUNES, SilasFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaJul-2019
O segredo para o sucesso no mundo online : dicas e estratégiasCARMO, Lucas Santos do; AMORIM, Maria Eduarda Luiz de; SANTOS, Marylene Clemente dos; CRISPIM, Vinicius Ribeiro de AraujoGOMES, Alessandro de AraújoMonografia2022
Sou VeganHUDSON, Ashley; LOPES, Julia Caroline de Almeida; MOURA, Danielle Da Silva; SANTOS, Nathaly Pires Dos; SILVA, Tamires Santos; YOSHIKAWA, Daniela FaigleSANTOS, Paulo Henrique dosMonografia6-Jun-2022
Sportlife: a moda como identidade e a influência das marcas nas favelas de São PauloOLIVEIRA, Maria Eduarda de; SOUSA, Paolla Genuíno deCASSEMIRO, Flávia Paes do AmaralArtigo científico5-Dec-2023
Storytelling na pandemia: o diferencial do grupo sul-coreano BTS na estratégia de marketing BESANTOS, Leticia Vitorio dos; ALEXANDRE, Tatiane MatosCASSEMIRO, Flávia Paes do AmaralArtigo científicoJun-2021
O turismo em Cruzeiro-SP : como o marketing pode melhorar o turismo na cidadeFERREIRA, Ana Cristina da Silva; SANTOS, Beatriz Gisele Lima dos; MACHADO, Everton Barcelos; SANTOS, Fernando Washington dos; RAMOS, Giovane Vieira; GUEDES, Kayan GonçalvesGOMES, Alessandro de AraújoMonografia2022
Upcycling: transformando materiais descartados em criações sustentáveisAZEVEDO, Ana Laura Fernandes de; MARTINEZ, Ana Luiza Espindola; SILVA, Emily de Oliveira da; MEDEIROS, Maria Isabel da SilvaSILVA, Elton Orris Marinho da; MORAIS, Leonidas Magno deArtigo científicoDec-2023
O uso de redes sociais por microempresa para conquistar clientes: estudo de caso da marca “Estação das Flores”.COSTA, Amanda dos Santos; CAVALCANTI, Ana Laura DuarteMORAES, Flávio FernandesArtigo científicoDec-2023
Venda de produtos através da ferramenta digital de marketing: o uso das plataformas digitais do marketingCAZU, Bianca Caetano; NISHIGASAKO, Daniel Takeshi; DIAS, Felipe Augusto de LiraFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaDec-2020
A visibilidade positiva nos brechós de São SebastiãoPINHEIRO, Cauê de Oliveira; LOUREIRO, Íris Alves Anastácio; SILVA, Isabelly Victória daMORAES, Flávio Fernandes; PANTOJO, Patricia CarbonariArtigo científicoDec-2023
Vitrinismo em vitrines pequenas: como pequenas empresas podem competir com o marketing das grandes marcas?SILVA, Maria Eduarda de Souza; NOGUEIRA, Sofia Galvez; KAJIYA, Thaina Mayumi SilvaMORAES, Flávio Fernandes; MACEDO, Myrian TeixeiraArtigo científicoDec-2023