Browsing by Author FERREIRA, Fernanda Moreira

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 12 to 20 of 20 < previous 
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Marketing político: a influência das mídias sociais na decisão do votoLOPES, Ana Julia Vieira; ARAÚJO, Bruna Aparecida Bertoldo; MORANDI, Mariana Thomaz; OLIVEIRA, Matheus Portula de; SOARES, Victor RodriguesFERREIRA, Fernanda Moreira; GALVANI, Luiz CarlosMonografiaDec-2020
Marketing verde: os desafios da sustentabilidade nas empresasVALENTIM, Greiciane de Oliveira; LOURENÇO, Jennefer Vitoria Teixeira; ALVES, Laís Bianca Nezzi; CAETANO, Sara UrbanoFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaJul-2022
Neuromarketing: o comportamento dos consumidoresSANTOS, Alice Chagas dos; FRANÇA, Amon Pedro Pinotti Araújo; SILVA, Gustavo Aparecido Jorge da; SILVA, João Renato Ferreira da; IGARASHI, Larissa Kaori NakahodoFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaDec-2020
Reestruturação parcial de layout na empresa Brumatti Pães da cidade de Osvaldo Cruz SP,OLIVEIRA, Eduardo Luciano de; MUNHOZ, Gustavo Vieira; SILVA, José Davi dos Santos; AGUILERA, Leandro Otávio Proença; OLIVEIRA, Mateus Goivinho deFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaDec-2018
Reformulação do layout do ponto de venda para melhor comodidade e fidelização dos clientesPONCE, Daniele Souza; SANTOS, Hans Mahad Duarte; SANTOS, Letícia Maria; HENRIQUE, Marcos Antonio; NUNES, Maria Fernanda de OliveiraFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaJul-2019
Segmentação de mercado uma estratégia de marketing estudo de caso: Academia Aqua Fitness/ Osvaldo Cruz (SP)ELIZARDO, Francine; DIAS, Jacqueline; NUNES, SilasFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaJul-2019
Subsídios utilização do marketing para promoção da empresa Vaniah ModasGARCIA, Beatriz Batista Figueiredo; SILVA, Greiciane de Oliveira da; DANTAS, Rafaela Thalia dos SantosFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaDec-2019
Sucessão em uma empresa familiarLEAL, Ana Júlia Dornas; REZENDE, Guilherme Vieira; LOURENSON, João Vitor; GONZALES, Larissa Tormena; LOPES, Maria Emília dos SantosFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaDec-2018
Venda de produtos através da ferramenta digital de marketing: o uso das plataformas digitais do marketingCAZU, Bianca Caetano; NISHIGASAKO, Daniel Takeshi; DIAS, Felipe Augusto de LiraFERREIRA, Fernanda MoreiraMonografiaDec-2020