Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/7744
Title: Estudo de caso: implementação de estratégia de marketing para captação de clientes em um instituto de beleza
Other Titles: Case study: implementation of customer marketing strategies in a beauty institute
Authors: SANTOS, Ana Caroline Vidal Correia
CARVALHO, Gabriella Laís Fonseca de
GAMA, Thalita dos Santos
Advisor: CARVALHO, Vivian Manuci
type of document: Artigo científico
Keywords: Marketing;Marketing de mídias sociais
Issue Date: Dec-2019
Publisher: 240
Citation: SANTOS, Ana Caroline Vidal Correia; CARVALHO, Gabriella Lais Fonseca de; GAMA, Thalita dos Santos. Estudo de caso: implementação de estratégias de marketing para captação de clientes em um instituto de beleza. 2019. Trabalho de Conclusão de Curso (Curso Técnico em Administração) - Etec Padre Carlos Leôncio da Silva, Lorena, 2019.
Abstract: Neste artigo propomos a facilitação de marketing e captação de clientes em todos os meios da beleza, para que haja um atendimento mais prático, porém com uma excelente qualidade. O decorrente artigo apresentará formas viáveis para resolução de possíveis problemas que possam surgir. Como resolução, apresentaremos uma rede social específica para facilitar o atendimento e agendamento dos serviços de uma forma mais prática no instituto de beleza estudado. In this article we propose the facilitation of marketing and attracting custumers in all beauty media, so that there is a more pactical service, but with excellent quality. The resulting article will present viable ways to solue possible problems that may arise. As resolution, we will present a specific social network to facilitate the service and scheduling of services in a more practical way at the beauty institute studied.
URI: http://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/7744
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
administracao_2019_2_anacarolinevidalcorreiasantos_estudo_caso_implementacao_estrategias_marketing.pdf
  Restricted Access
219.7 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.