Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 27 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
O estudo da ferramenta dos 8P’s do marketing digital em empresas em crescimento no BrasilGOMES, Marcos Vinicius de Brito; COSTA, Keury de Sousa; AGUIAR, Jhennifer Lopes de Lima; TUCOSER, Ingrid da Silva; ALVES, Flávio Henrique de Oliveira; SILVA, Alexsandro Ferreira daLIMA, Francisco de Assis FerreiraMonografiaDec-2016
Como a divulgação de uma marca pode atrair novos clientes no comércio varejistaPAULA, Ederson Miguel Barbosa de; PRADO, Gabriel Araújo; SILVA, Gustavo Matos da; CANELA, Kevin Rolemberg; RODRIGUES, Mauricio GuedesSOUZA, Marcos Donizete; VASCONCELOS, Sandra Regina PereiraMonografiaJun-2016
A segmentação de mercado como ferramenta para atrair novos clientesNASCIMENTO, Ana Karoline Costa do; MATOS, João Vitor; COSTA, Joice Fernandes; SILVA, Milena Ribeiro; OLIVEIRA, Thayna dos SantosVASCONCELOS, Sandra Regina Pereira; SOUZA, Marcos DonizeteMonografiaDec-2016
Planejamento estrategico em divulgação através do marketing digital para a empresa de sublimação Gian SublimaFREITAS, Edna Fonseca Nascimento; SILVA, Gisele Helena da; SANTOS, Leonardo; SOARES, RicardoOLIVEIRA, Fabiano Costa deMonografiaJun-2016
O marketing direto como ferramenta de fidelização em empresas de médio e grande porteSOUZA, Gabriella Pereira de; GONZAGA, Jailsa Soares; SILVA, Jéssica Alves da; NEVES, Kamila Martins das; SOUZA, Matheus Sobreira de; VASCONCELOS, Whelder Matheus BorgesVASCONCELOS, Sandra Regina Pereira; SOUZA, Marcos DonizeteMonografiaDec-2016
O visual merchandising no comércio de vestuário como forma de atrair e reter clientesLIMA, Deborah Alves; SILVA, João Paulo de Carvalho e; QUEIROZ, Jonas Luiz de; LACERDA, Vanessa de Justi; BELMONT, Vitória Ventura; LUIZ, YuriROCHA, Lilian Aparecida Perin MoreiraMonografiaDec-2015
A utilização da ferramenta 5W2H nas ações de marketing dentro de uma microempresaMENONI, Giovanna; KATLYN, Nayara; PIRES, Rebeca; APARECIDA, Renata; SANTOS, Thauany dosPIO, Priscila Lima; LIMA, Francisco de Assis FerreiraMonografiaJun-2015
Como o marketing influencia na fidelização de novos clientesALVES, Thiago dos Santos; FEITOSA, Shelley Gonçalves; NUNES, Silas GomesBACELLI, Everson William PereiraMonografiaJun-2015
Divulgação através de um plano de marketing institucionalSILVA, Gabriel Ramiro Moura da; FRANÇA, Jéssica Lescura; SANTOS, Karolaine de Oliveira; MOURA, Tracy Costa de; FIGUEIREDO, Vaitssa Souza; FRANCISCO, Vitor PereiraPIO, Priscila LimaMonografiaDec-2015
A utilização das ferramentas 5s e 5W2H na organização do ambiente de trabalho de um bazarSILVA, Daniela Maria; BUENO, Leticia Lopes; SILVA, Lucas Matheus e; FELICIANO, Mateus de AraujoVASCONCELOS, Sandra Regina Pereira; SOUZA, Marcos DonizeteMonografiaJun-2016