Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/37024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAGUILLAR, Claudia Maria Bernava-
dc.contributor.authorESCOBEDO, Maria Cirilo-
dc.date.accessioned2025-10-22T15:33:10Z-
dc.date.available2025-10-22T15:33:10Z-
dc.date.issued2023-06-19-
dc.identifier.citationESCOBEDO, Maria Cirilo. A influência da imagem de produto no mercado. Orientador: Claudia Maria Bernava Aguillar. 2023. 15 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação de Tecnologia em Gestão Empresarial) - Faculdade de Tecnologia Deputado Julio Julinho Marcondes de Moura, Garça, 2023.pt_BR
dc.identifier.urihttps://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/37024-
dc.description.abstractAo criar um produto, deve-se elaborar uma imagem, a qual será representado perante a sociedade, atendendo as necessidades e captar as emoções do consumidor final. Transferir esses sentimentos para as cores, desenhos, símbolos, nome e ou combinação de todos é um fator de extrema importância para se obter maior sucesso nas expectativas quanto ao sucesso do lançamento dos produtos. O poder da imagem manipula e tem persuasão sobre o consumidor, causando uma propaganda enganosa, não sabendo o consumidor diferenciar a realidade da fantasia, pois são técnicas muito avançadas e recursos muito sofisticados.pt_BR
dc.description.abstractWhen creating a product, an image must be created, which will be represented before society, meeting the needs and capturing the emotions of the final consumer. Transferring these feelings to the colors, drawings, symbols, name and or combination of all is an extremely important factor to obtain greater success in the expectations regarding the success of the product launch. The power of the image manipulates and persuades the consumer, causing misleading advertising, the consumer not knowing how to differentiate reality from fantasy, as they are very advanced techniques and very sophisticated resources.pt_BR
dc.description.sponsorshipCurso Superior de Tecnologia em Gestão Empresarialpt_BR
dc.language.isopt_BRpt_BR
dc.publisher119pt_BR
dc.subjectMarketingpt_BR
dc.subject.otherGestão e Negóciospt_BR
dc.titleA influência da imagem de produto no mercadopt_BR
dc.title.alternativeThe influence of product image on the marketpt_BR
dc.typeArtigo Científicopt_BR
dcterms.typeOutros...pt_BR
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gestão_2023_1_Maria Cirilo Escobedo_A influência da imagem de produto no mercado.pdf
  Restricted Access
467.94 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.