Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/5487
Title: O impacto da pandemia na empregabilidade de gestores de redes sociais: as mudanças de hábitos e crenças de estratégias de mercado com a utilização da internet.
Other Titles: The impact of the pandemic on the employability of social network managers: changes in habits and beliefs of market strategies with the use of the internet.
Authors: SOUZA, Elisa Therezinha Luz e
Advisor: BAGGIO, Roberson Luiz
Other contributor: MORAES, Patricia Irina Loose de
type of document: Artigo científico
Keywords: Pandemias;Redes sociais;Emprego;Economia
Issue Date: 18-Jun-2021
Publisher: 275
Citation: SOUZA, Elisa Therezinha Luz e. O impacto da pandemia na empregabilidade de gestores de redes sociais: as mudanças de hábitos e crenças de estratégias de mercado com a utilização da internet. S.P, 2021. Trabalho de conclusão de curso. (Curso superior de tecnologia em Gestão Comercial). Faculdade de Tecnologia de Assis, Prof. Dr. José Luiz Guimarães. Assis, 2021.
Abstract: O trabalho tem como objetivo realizar um levantamento sobre o impacto da pandemia na empregabilidade de gestores de redes sociais, a influência das estratégias de marketing na internet, especificamente as redes sociais, ao fortalecer uma profissão no mercado atual e o aumento e a confiança que a audiência está depositando nesta ferramenta. Analisar as mudanças das estratégias de comunicação e crença da importância da internet com o cenário atual de pandemia Covid-19 e como a crise econômica impactou a empregabilidade e possibilitou novas oportunidades no mercado.
This assessment's object is to assess the COVID pandemic impact on social media employability, and the importance of marketing strategy on internet - especially on the social media as it is solidifying a career and increasing the customer reliability on these channels. Analyze the communication strategy changes and understanding of the internet value during the COVID-19 pandemic. In addition to that, Analyze how the economic crises impacted the employability and originated new opportunities in the Marketing Market.
URI: http://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/5487
Appears in Collections:Trabalhos de conclusão de curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TG Elisa T Luz e Souza 21052021_ENVIO.pdf
  Restricted Access
288.37 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.