Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/38951| Title: | Kairo: aplicativo de mentoria profissional |
| Authors: | ARROYO, Alice Abed SILVA, Gabriella Rodrigues da FORTUNATO, Gabrielly Cristina da Silva FERREIRA, Isaque Ramos ARRUDA, Maria Eduarda de Paula FERREIRA, Pedro Eduardo Silva |
| Advisor: | GAZOTI, Lilian Amatucci |
| type of document: | Relatório Técnico |
| Keywords: | Orientação vocacional |
| Issue Date: | Dec-2024 |
| Publisher: | 023 |
| Citation: | ARROYO, Alice Abed; SILVA, Gabriella Rodrigues da; FORTUNATO, Gabrielly Cristina da Silva; FERREIRA, Isaque Ramos; ARRUDA, Maria Eduarda de Paula; FERREIRA, Pedro Eduardo Silva. Kairo: aplicativo de mentoria profissional, 2024. Trabalho de Conclusão de Curso (Curso Técnico em Design Gráfico) - Escola Técnica Albert Einstein, São Paulo, 2024. |
| Abstract: | O projeto consiste em um aplicativo inovador que oferece uma análise diagnóstica personalizada para orientação de carreira. Utilizando algoritmos avançados, o aplicativo avalia as habilidades, interesses e metas dos usuários, proporcionando clareza e direcionamento em suas trajetórias educacionais e profissionais. A plataforma conecta os usuários a mentores de carreira qualificados, permitindo um acompanhamento personalizado e feedback contínuo. Com uma interface intuitiva e recursos de desenvolvimento pessoal, o aplicativo visa simplificar e otimizar o processo de planejamento de carreira, oferecendo oportunidades de crescimento significativas. Com os avanços tecnológicos, o mercado de trabalho se tornou cada vez mais dinâmico, exigindo que os jovens busquem ferramentas eficazes para construir suas carreiras. Nosso aplicativo surge como uma solução inovadora para atender a essa demanda, auxiliando os jovens em desenvolvimento no ensino médio e superior a encontrarem sua vocação e traçar um caminho profissional de sucesso. The project consists of an innovative app that offers a personalized and deeper analysis for career guidance. Using advanced algorithms, the app combines users' skills, interests, and goals, providing clarity and direction in their educational and professional journeys. The platform connects users with qualified career mentors, enabling personalized follow-up and continuous feedback. With an intuitive interface and personal development resources, the app aims to simplify and optimize the career planning process, offering significant growth opportunities. With all of the tech advances, the job market has become increasingly dynamic, requiring young people to seek effective tools to build their careers. Our app emerges as a disruptive solution to meet this demand, helping young people in high school and college to find their calling and chart a successful professional path. |
| URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/38951 |
| Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| design_grafico_2024_2_alice_abed_arroyo_kairo.pdf Restricted Access | 5.39 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.