Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/33656
Title: | Integra Etec: integração entre alunos |
Other Titles: | Integra Etec: integration between students |
Authors: | SORRENTE, Julia Bellini CRUZ, Letycia Conde MORAES, Renan Brito de ARAÚJO, Marcos Alexandre Alves |
Advisor: | LIMA, Allan Santos Alvares de |
type of document: | Projeto Técnico |
Keywords: | Estudantes;Ensino médio;Integração |
Issue Date: | 21-Nov-2024 |
Publisher: | 151 |
Citation: | SORRENTE, Julia Bellini et al. Integra Etec: integração entre alunos, 2024. Trabalho de conclusão de curso (Curso Ensino Médio com habiltação profissional de Curso Técnico em Informática para Internet) - Escola Técnica Estadual Prof. Ídio Zucchi - Bebedouro, SP, 2024. |
Abstract: | O projeto visa permitir que os veteranos de cada curso compartilhem suas experiências adquiridas ao longo dos três anos de ensino médio integrado ao técnico na Etec, por meio de comentários analíticos e informativos elaborados por tais estudantes. Esses textos servirão para descrever com precisão o que será ensinad no curso e como isso poderá impactar o futuro de cada estudante, tornando a escolha do curso e a matrícula mais leves, simples e decisivas. ABSTRACT The project aims to allow veterans of each course to share their experiences acquired throughout the three years of high school integrated with technical education at Etec, through analytical and informative comments written by such students. These texts will serve to describe precisely what will be taught in the course and how this can impact the future of each student, making the choice of course and enrollment easier, simpler and more decisive. |
URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/33656 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ensinomediocomhabilitacaoprofissionaldetecnicoeminformaticaparainternet_2024_2_juliabsorrente_integraetec.pdf Restricted Access | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.