Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/33653
Title: | Lok social |
Other Titles: | Social lock |
Authors: | GOMES, Carlos Alexandre da Silva NUNES, Jhonatan Gobeti MAXIMINO, Lucas Daniel Tavares DIAS, Pedro Henrique Alves DEZEM, Pedro Henrique |
Advisor: | CAMPOS, Paulo Antônio Rossino |
type of document: | Manual Técnico |
Keywords: | Redes sociais;Web sites |
Issue Date: | 21-Nov-2024 |
Publisher: | 151 |
Citation: | GOMES, Carlos Alexandre da Silva et al. Lok social, 2024. Trabalho de conclusão de curso (Curso Ensino Médio com habilitação profissional de Curso Técnico em Informática para Internet) - Escola Técnica Estadual Prof. Ídio Zucchi - Bebedouro, SP, 2024. |
Abstract: | Em um mundo globalizado, no qual está sempre em evolução, as redes sócias se tornam cada vez mais presentes. Uma nova opção dessas aplicações pode ser vital para a melhora das interações interpessoais. Este trabalho de conclusão de curso tem como objetivo criar uma rede social. O site foi desenvolvido com: framework Laravel(PHP), Xampp, VS code. O site tem como principal objetivo proporcionar mais meio de entretenimento para os usuários, e, interações por meio de comunidades e outras fomas de comunicação. ABSTRACT In a globalized world that is constantly evolving, social networks are becoming increasingly present. A new option for these applications can be vital for improving interpersonal interactions. This final project aims to create a social network. The website was developed with: Laravel (PHP) framework, Xampp, VS code. The website's main objective is to provide more entertainment for users, and interactions through communities and other forms of communication. |
URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/33653 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ensinomediocomhabilitacaoprofissionaldetecnicoeminformaticaparainternet_2024_2_carlosasgomes_loksocial.pdf Restricted Access | 869.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.