Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/33607
Title: | Fortdle |
Other Titles: | Fortdle |
Authors: | EVANGELISTA, Cauê Rodrigues Nunes MOREIRA, Bryan Belarmino PULIANI, Cauã Altron COSTA, Felipe Netto da |
Advisor: | PEREIRA, Edson David |
type of document: | Projeto Técnico |
Keywords: | Jogos eletrônicos;Plataforma digital |
Issue Date: | 21-Nov-2024 |
Publisher: | 151 |
Citation: | EVANGELISTA, Cauê et al. Fortdle, 2024. Trabalho de conclusão de curso (Curso Ensino Médio com habilitação profissional de Curso Técnico em Informática para Internet) - Escola Técnica Estadual Prof. Ídio Zucchi - Bebedouro, SP, 2024. |
Abstract: | Para a realização do projeto, adotamos uma abordagem prática de desenvolvimento incremental, em que o feedback constante da comunidade é essencial. Utilizamos HTML e JavaScript para a construção do site e a API de Fortnite para integrar as informações do jogo. Durante o processo, conduzimos testes e realizamos ajustes para assegurar uma experiência estável e inclusiva. O desenvolvimento inclui fases de pesquisa e levantamento de requisitos, prototipação, implementação e validação com a base de jogadores de Fortnite. ABSTRACT To carry out the project, we adopted a practical incremental development approach, in which constant feedback from the community is essential. We use HTML and JavaScript to build the website and the Fortnite API to integrate game information. Throughout the process, we conduct tests and make adjustments to ensure a stable and inclusive experience. Development includes phases of research and requirements gathering, prototyping, implementation, and validation with the Fortnite player base. |
URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/33607 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ensinomediocomhabilitacaoprofissionaldetecnicoeminformaticaparainternet_2024_2_cauernevangeslista_fortdle.pdf Restricted Access | 516.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.