Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/32553
Title: Projeto social: construindo caminhos
Other Titles: Social project: building paths
Authors: LIMA, Ariane Cavalcante
Advisor: OLIVEIRA, Claudia Pereira de
Other contributor: OLIVEIRA, Claudia Pereira de
type of document: Projeto Técnico
Keywords: Gestão de projetos;Carreira profissional;Treinamento profissional;Inclusão social
Issue Date: 20-Dec-2024
Publisher: CETEC – GEEAD (Unidade de Ensino Médio e Técnico- Grupo de Estudo de Educação à Distância )
Citation: LIMA, Ariane Cavalcante. Projeto social - construindo caminhos, 2024. Trabalho de conclusão de curso (Curso de Especialização Técnica em Gestão de Projetos) - CETEC – GEEAD (Unidade de Ensino Médio e Técnico - Grupo de Estudo de Educação a Distância), São Paulo, 2024.
Abstract: O projeto é um programa de capacitação profissional para jovens em situação de vulnerabilidade social. Seu objetivo é oferecer treinamentos técnicos e desenvolvimento de habilidades para jovens, melhorar as chances de emprego e integração no mercado de trabalho, fomentar o crescimento pessoal e profissional dos participantes e também criar parcerias com empresas para facilitar a colocação dos jovens no mercado.
The project is a professional training program for young people in situations of social vulnerability. Its goal is to provide technical training and skill development, improve employment opportunities and integration into the job market, foster the personal and professional growth of participants, and also create partnerships with companies to facilitate job placement for these young people.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/32553
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Projetos social - construindo caminhos.pdf556.56 kBAdobe PDFView/Open
TA Projetos social - construindo caminhos.pdf
  Restricted Access
1.25 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.