Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/32553
Title: | Projeto social: construindo caminhos |
Other Titles: | Social project: building paths |
Authors: | LIMA, Ariane Cavalcante |
Advisor: | OLIVEIRA, Claudia Pereira de |
Other contributor: | OLIVEIRA, Claudia Pereira de |
type of document: | Projeto Técnico |
Keywords: | Gestão de projetos;Carreira profissional;Treinamento profissional;Inclusão social |
Issue Date: | 20-Dec-2024 |
Publisher: | CETEC – GEEAD (Unidade de Ensino Médio e Técnico- Grupo de Estudo de Educação à Distância ) |
Citation: | LIMA, Ariane Cavalcante. Projeto social - construindo caminhos, 2024. Trabalho de conclusão de curso (Curso de Especialização Técnica em Gestão de Projetos) - CETEC – GEEAD (Unidade de Ensino Médio e Técnico - Grupo de Estudo de Educação a Distância), São Paulo, 2024. |
Abstract: | O projeto é um programa de capacitação profissional para jovens em situação de vulnerabilidade social. Seu objetivo é oferecer treinamentos técnicos e desenvolvimento de habilidades para jovens, melhorar as chances de emprego e integração no mercado de trabalho, fomentar o crescimento pessoal e profissional dos participantes e também criar parcerias com empresas para facilitar a colocação dos jovens no mercado. The project is a professional training program for young people in situations of social vulnerability. Its goal is to provide technical training and skill development, improve employment opportunities and integration into the job market, foster the personal and professional growth of participants, and also create partnerships with companies to facilitate job placement for these young people. |
URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/32553 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Projetos social - construindo caminhos.pdf | 556.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
TA Projetos social - construindo caminhos.pdf Restricted Access | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.