Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/27222
Title: A influência do marketing digital no comportamento do consumidor
Other Titles: The influence of digital marketing on consumer behavior
Authors: SILVA, Ana Julia da
SILVA, Eric Correa da
Advisor: SILVA, Fernanda Reis da
Other contributor: AIZO, Helena Xavier
BALDO, Marcelo
type of document: Artigo Científico
Keywords: Marketing on-line;Comportamento do consumidor
Issue Date: 20-Nov-2024
Publisher: 275
Citation: SILVA, Ana Julia da; Silva, Eric Correa da Silva. A influência do marketing digital no comportamento do consumidor. - SP, 2024. Trabalho de conclusão de curso. (Curso superior de tecnologia em Gestão Comercial). Faculdade de Tecnologia de Assis, Prof. Dr. José Luiz Guimarães. Assis, 2024.
Abstract: Este estudo destaca como o marketing digital tem impactado significativamente as decisões de compra dos consumidores na era digital, a partir de pesquisas bibliográficas, literatura atualizada e uma análise de caso, destacando a complexidade das interações e a necessidade de abordagens centradas no consumidor para maximizar os benefícios dessa poderosa ferramenta de marketing.
This study highlights how digital marketing has significantly impacted consumers' purchasing decisions in the digital era, based on bibliographic research, updated literature and a case study, highlighting the complexity of interactions and the need for consumer-centric approaches to maximize profits. benefits of this powerful marketing tool
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/27222
Appears in Collections:Trabalhos de conclusão de curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trabalho_de _Graduacao _Eric_Ana Julia_6GCOM_Final.pdf446.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.