Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/24881
Title: Otimização nos processos de atendimento online em pizzaria
Other Titles: Optimization of online service processes in pizzerias
Authors: MUNIZ, Ruan Del Arco
Advisor: DUCATTI, José Alexandre
Other contributor: CAZETTA, Mariângela
HIDALGO, Cláudia Augusta
type of document: Artigo científico
Keywords: Serviço de atendimento ao consumidor;Comunicação digital;Varejo;Massas alimentícias
Issue Date: 24-Jun-2022
Publisher: 121
Citation: MUNIZ, Ruan Del Arco. Otimização nos processos de atendimento online em pizzaria. 2022. Trabalho de Conclusão de Curso (Curso Superior de Tecnologia em Informática para Negócios) – Faculdade de Tecnologia de São José do Rio Preto, São José do Rio Preto, 2022.
Abstract: Esse trabalho mostrará os problemas que uma pizzaria de São José do Rio Preto enfrenta em relação ao atendimento ao cliente e busca aprimorar e otimizar esse processo, a fim de melhorar o atendimento e a relação com o cliente.
This template will show the problems that a pizza restaurant in São José do Rio Preto faces in relation to customer service and seeks to improve and optimize this process in order to improve customer service and relationship.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/24881
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.