Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/24812
Title: Estratégia de marketing.
Other Titles: Marketing strategy.
Authors: KAZUME, Evine
RODRIGUES, João Vitor
JESUS, Larissa de
TRAÇA, Sara
Advisor: MADUREIRA, Tatiane da Silva
type of document: Monografia
Keywords: Marketing;Marketing estratégico;Satisfação;Lucro
Issue Date: Dec-2015
Publisher: 138
Citation: KAZUME, Evine; RODRIGUES, João Vitor; JESUS, Larissa de; TRAÇA, Sara, 2015. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Marketing) - ETEC Professor Armando José Farinazzo, Fernandópolis, 2015.
Abstract: Este trabalho tem como objetivo mostrar a importância das Estratégias de Marketing dentro das empresas, desse modo modificando algumas ações que são exercidas por elas e acrescentando melhorias que futuramente podem vir a beneficia-las. O lucro é o principal objetivo a ser alcançado, ele está acompanhado da boa organização do ambiente, da satisfação dos funcionários e principalmente a do consumidor. Portanto neste projeto foi buscado justamente atender essas necessidades, com isso realizando pesquisas e analisando os resultados obtidos. A empresa proposta para esse desenvolvimento é o Canil Olympus Friends que atua no mercado há dois anos e se localiza na cidade de Catanduva. Ele foi observado e de acordo com as informações coletadas foram criadas estratégias que resolvessem os problemas apresentados.
This work aims to show the importance of marketing strategies within companies, thereby modifying some actions that are exercised by them and adding future improvements that are likely to benefit them. Profit is the main goal to be achieved, it is accompanied by good organization of the environment, employee satisfaction and especially the consumer. Therefore in this project was sought precisely meet these needs, thereby conducting research and analyzing the results. The company proposed for this development is the Kennel Olympus Friends that in operation for two years and is located in the city of Catanduva. He was observed and according to the information collected strategies were created to solve the problems presented.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/24812
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Estratégias de Marketing.pdf
  Restricted Access
895.55 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.