Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/23701
Title: Turbol.
Other Titles: Turbol.
Authors: PEREIRA, Felipe Fernando
SANTOS, Kelthon Lucas da Silva
Advisor: SOARES, Ricardo Antônio Leal
type of document: Monografia
Keywords: Turismo desportivo;Estádios;Futebol
Issue Date: Jul-2016
Publisher: 138
Citation: PEREIRA, Felipe Fernando; SANTOS, Kelthon Lucas da Silva, 2016. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Administração) - ETEC Professor Armando José Farinazzo, Fernandópolis, 2016.
Abstract: A empresa Turbol é uma empresa prestadora de serviços no ramo de viagens turísticas, culturais e de lazer. Ela tem o objetivo de levar as pessoas da região de Fernandópolis nos grandes estádios de futebol de times como: São Paulo, Palmeiras, Santos e Corinthians, para estarem assistindo as partidas, e assim estar conhecendo lugares ao qual não teriam condições de conhecer. O transporte utilizado pela empesa para estes serviços serão ônibus rodoviários, que irão levar e trazer os passageiros/torcedores nos dias que houver jogos. No pacote a ser pago pelo serviço, não será incluso o ingresso do passageiro para assistir à partida, uma vez que os clubes não efetuam a venda de grande quantidade de ingressos para uma pessoa e/ou empresa. Com os resultados obtidos no planejamento financeiro, e com a aceitação do público percebida através da pesquisa, concluímos que a empresa será viável e terá um bom faturamento mensal e consequentemente anual.
The Turbol Company is a service company in the business of tours, cultural and leisure. It aims to get people of Fernandópolis region in large team’s football stadiums as São Paulo, Palmeiras, Santos and Corinthians, to be watching the matches, and so be meeting places, which would not be able to meet. The transport used by Empress for these services are intercity buses that will take and bring passengers / fans in the days there are games. The package to be paid for the service will not be included passenger ticket to watch the match, as the clubs do not make the sale of large quantities of tickets to a person and / or company. With the results in financial planning, and public acceptance perceived through research, we conclude that the company will be viable and have good monthly and consequently annual revenue.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/23701
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TURBOL.pdf
  Restricted Access
1.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.