Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
As redes sociais como estratégia de marketingSILVA, Franciele de Fátima da; FREITAS, Gabrielle Silva de; OLIVEIRA, Lais da Conceição Hidalgo; NASCIMENTO, Maria Fabrícia Sampaio doALCANTARA, Vanessa FabianoMonografia14-Jun-2019
A importância do marketing digital em tempos de pandemiaPAULA, Debora Rosa de; SANTO, Erick Gomes do Espirito; SANTANA, Ester Vitória Béco de; SILVA, Gustavo Lima; SANTANA, Vitoria Costa; GONÇALVES, Winner Crislen dos SantosZAMPIERI, David Ricardo; VASCONCELOS, Sandra Regina PereiraMonografiaDec-2021
Marketing digital e o seu uso para maximizar as vendas na zona leste de São PauloSILVA, Eduarda Vitória Correa Da; CARVALHO, Erik Silva De; MATTO, Guilherme Oliveira Del; MEDEIROS, Kauane Ramos DePIO, Priscila LimaMonografiaDec-2021
Impactos das redes sociais nas estratégias de E-commerce: BMM DigitalTELLES, Anna Beatriz dos Santos; MOTA, Beatriz Silva; SILVA FILHO, Marcelo Manoel; SANCHES, MegBARBOSA, Adriano OliveiraMonografia2021
Influenciadores digitais: Uma nova tática de divulgaçãoPEREIRA, Ana Beatriz de Carvalho; HENRIQUE, Gabriely de Abreu Fernandes; XAVIER, Lucas Santos; SILVA, Matheus Alves da; SANTOS, Raiane Cristina dosSOUZA, Deyse Sene de MeloArtigo científicoJun-2019
Consultoria FlorescerFEITOSA, Ana Carolina Silva; VIEIRA, Beatriz Ludovico Martins; LINS, Denzel Henrique Silva; SANTOS, Gustavo Salomão Pereira dos; SOARES, Larissa Fernanda de Jesus; BARBOSA, Marcus Vinicius de Souza; MACIEL, Thaina de Jesus; CANOLEZE, Victor DiasSILVA, Ariana Nascimento daArtigo científico6-Dec-2021
O marketing digital da prefeitura municipal de Araçatuba: um estudo qualitativoSOUZA, Alan Gustavo de Andrade; SANTOS, Heithor Henrique Dias dos; TELES, Higor Luis Souza; CHESSIA, Leonardo VenâncioPEREIRA, Fernanda CristinaArtigo científicoDec-2023
A origem do marketing digital: a era digitalMELLO, André de Morais; FARIA, Bruna Carotenuto de; SILVA, Emily Jhulia Rosa da; GONÇALVES, Guilherme Moraes; CARVALHO, Guilherme Rodrigues Borges de; NASCIMENTO, Josyane Ferreira do; FERREIRA, Sarah Lêny EstevesSILVA, Ariana Nascimento daArtigo científico6-Dec-2021
A evolução do marketing digitalNUNES, Gabriela Batista SantosSILVA, Ariana Nascimento daArtigo científico6-Dec-2021
Importância do marketing digital para o fortalecimento da marca: o poder da influência das redes sociais na decisão de compra do consumidorOLIVEIRA, Júlia Francine Beraldo de; ARAUJO, Letícia Menezes; RAMOS, Vitoria FelipeSOUZA, Guilherme Alves Pires deArtigo científicoDec-2023