Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-3 of 3 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
A utilização das midias sociais como ferramenta de promoçãoLIMA, Amanda; SILVA, Juliana; ALVINO, Maria; FERREIRA, Mayara; OLIVEIRA, Rafaela; BARBOSA, SamuelCLARO, Danielle CristinaMonografiaDec-2017
Marketing digital como instrumento capaz de agregar popularidade à imagem institucionalDUARTE, Beatriz Silva; SANTANA JÚNIOR, Carlos Reis; SANTOS, Marcos de Castro dos; TOLENTINO, Vitória de CarvalhoPIO, Priscila LimaMonografiaDec-2017
Marketing digital - A utilização do marketing digital através das mídias sociais como ferramenta para otimização da clientelaGONÇALVES, Beatriz Menezes; SOUZA, Camila Ribeiro de; LUCENA, Gabrielle Mesquita; BEZERRA, Matheus Gomes; SANTOS JÚNIOR, Wilson Pedroso dosOLIVEIRA, Fabiano Costa deMonografiaDec-2017