Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 91-99 of 99 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Estratégias de marketing: aumento da visibilidade da marca para o açaí no copãoMOREIRA, Gabriel; OLIVEIRA, Leticia Araújo de Oliveira; ALMEIDA, Sara Pereira dos Santos SilvaCASSEMIRO, Flávia Paes do AmaralMonografiaDec-2018
Assessoria em marketing para a empresa de moda íntimaSANTOS, Jean Carlos Rocha dos; SANTOS, Lucas Dias dos; SILVA, Matheus Antonio da; ALMEIDA, Renan Campos Sena de; BRANDÃO, Vando GomesCASSEMIRO, Flávia Paes do AmaralMonografiaDec-2018
Análise do ambiente de marketing: a visibilidade de uma empresa de corte a laseMORAES, Camila Miranda de; SALERNO, Samara Bispo RamosCASSEMIRO, Flávia Paes do AmaralMonografia6-Dec-2018
Planejamento de marketing com foco em comunicação midiática para a prismática tattooARAÚJO, Ana Carolina Abreu de; OLIVEIRA, Davi Moreira Costa de; AMANCIO, Karina Stivalletta; LIMA, Rafael Ribeiro de; VIEIRA, Sabrina SiqueiraSANTANA, Jefferson Jeanmonod de AzevedoMonografiaJun-2018
A importância da divulgação de cursos populares pré-universitáriosLIMA, Karoline Ramalho de; BEZERRA, Samira MoraisROSA, Samira da CostaArtigo científicoDec-2019
Implantação de um plano de marketing com ênfase em divulgação da Sorveteria GelataMELO, Camila Rodrigues de; ANDRADE, Diego Estevam; TOGNETI, Douglas Silva; PIRES, Paloma da Silva; MENDES, Yago dos SantosSILVA, Samira da CostaMonografiaJun-2014
Proposta de melhoria da divulgação da empresa Black Grif a partir da aplicação do plano de marketingSANTOS, Alex Ruiz do; BRANDÃO, Evelyn; PINTO, Ewerton da Silva; SANTOS, José Geon Silva dos; BARRETOS, Rafael AlvesSILVA, Samira da CostaMonografiaJun-2014
O layout e a satisfação do consumidor no supermercardo varejistaFONSECA, Ana Carolina; NEPOMUCENA, Daniel de Jesus; SILVA, Gabriela Mariano da; SANTOS, Luiz Henrique P.; CARVALHO, Rafael de; PIRES, Raquel GalvãoTOZZI, CecíliaMonografia2012
A importância das marcas próprias para o cliente: um estudo de caso no grupo Pão de AçúcarBARBOSA, Carlos; CAROLINA, Luana; SILVA, Patrícia; FREITAS, Vitor Rodrigues deTOZZI, CecíliaMonografia2016