Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/15413
Title: Planejamento estratégico de marketing: Janderson Oliveira Fotografia
Authors: PRADO, Jhonata
SILVA, Jhonata
KAITITÉ, Karine
SEVERINO, Nathália Rodrigues
LIMA, Samuel Campos
Advisor: SILVA, Sandra Paula da
Other contributor: SILVA, Sandra Paula da
SANTANA, Jefferson Jeanmonod de Azevedo
SOARES, Juliana Alexandre
type of document: Monografia
Keywords: Fotografia;Marketing
Issue Date: Jun-2014
Publisher: 172
Citation: PRADO, J. et al. Planejamento estratégico de marketing: Janderson Oliveira Fotografia, 2014. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Marketing) - Escola Técnica Estadual ETEC de Sapopemba (Fazenda da Juta - São Paulo), São Paulo, 2014.
Abstract: Ao longe do trabalho de conclusão de curso, foram desenvolvidas pesquisas, análises e estratégias para a Janderson Oliveira Fotografia, com o intuito de colocar em prática os conhecimentos adquiridos em aula. A fotografia consiste na captação de uma imagem através da luz, seguido por sua fixação em um material físico, ela foi importante para registro de grandes eventos mundiais, registrando momentos únicos, com o passar do tempo, a fotografia se inseriu na vida das pessoas, sendo uma ferramenta de lembrança, na qual as pessoas buscam registrar momentos importantes de sua vida.
Throughout the course completion work, research, analysis and strategies for Janderson Oliveira Fotografia, with the with the aim of putting into practice the knowledge acquired in class. Photography consists of capturing an image using light, followed by its fixation in a physical material, it was important for recording of major world events, recording unique moments, such as the passing of Over time, photography has been inserted into people's lives, being a tool for memory, in which people seek to record important moments of their life.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/15413
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
marketing_2014_1_jhonataprado_planejamentoestrategicodemarketingjanderson.pdf
  Restricted Access
3.21 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.