Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/15413
Title: | Planejamento estratégico de marketing: Janderson Oliveira Fotografia |
Authors: | PRADO, Jhonata SILVA, Jhonata KAITITÉ, Karine SEVERINO, Nathália Rodrigues LIMA, Samuel Campos |
Advisor: | SILVA, Sandra Paula da |
Other contributor: | SILVA, Sandra Paula da SANTANA, Jefferson Jeanmonod de Azevedo SOARES, Juliana Alexandre |
type of document: | Monografia |
Keywords: | Fotografia;Marketing |
Issue Date: | Jun-2014 |
Publisher: | 172 |
Citation: | PRADO, J. et al. Planejamento estratégico de marketing: Janderson Oliveira Fotografia, 2014. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Marketing) - Escola Técnica Estadual ETEC de Sapopemba (Fazenda da Juta - São Paulo), São Paulo, 2014. |
Abstract: | Ao longe do trabalho de conclusão de curso, foram desenvolvidas
pesquisas, análises e estratégias para a Janderson Oliveira Fotografia, com o
intuito de colocar em prática os conhecimentos adquiridos em aula.
A fotografia consiste na captação de uma imagem através da luz,
seguido por sua fixação em um material físico, ela foi importante para registro
de grandes eventos mundiais, registrando momentos únicos, com o passar do
tempo, a fotografia se inseriu na vida das pessoas, sendo uma ferramenta de
lembrança, na qual as pessoas buscam registrar momentos importantes de sua
vida. Throughout the course completion work, research, analysis and strategies for Janderson Oliveira Fotografia, with the with the aim of putting into practice the knowledge acquired in class. Photography consists of capturing an image using light, followed by its fixation in a physical material, it was important for recording of major world events, recording unique moments, such as the passing of Over time, photography has been inserted into people's lives, being a tool for memory, in which people seek to record important moments of their life. |
URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/15413 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
marketing_2014_1_jhonataprado_planejamentoestrategicodemarketingjanderson.pdf Restricted Access | 3.21 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.