Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/15385
Title: | The Voice Control |
Authors: | MELO, Alexandre Rehder de PEREIRA, Anderson Rodrigues MOREIRA, Felipe Natil Martins ZANE, Lucas Thiago LEITE, Samuel Marques Aguilera |
Advisor: | OLIVEIRA, Antonio Cesar Lemos de |
type of document: | Monografia |
Keywords: | Softwares;Voz |
Issue Date: | Dec-2014 |
Publisher: | 172 |
Citation: | MELO, A. R. de et al. The Voice Control, 2014. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Informática) - Escola Técnica Estadual ETEC de Sapopemba (Fazenda da Juta - São Paulo), São Paulo, 2014. |
Abstract: | Pautado nos requisitos necessários a obtenção de grau técnico em informática
integrada ao ensino médio, este é, na verdade, um trabalho de conclusão de curso
que, com clareza e objetividade, põe no papel o projeto The Voice Control, à luz da
promoção de acessibilidade e conforto. Nele, os requisitos necessários ao
desenvolvimento, bem como da implantação do produto mencionado se mostram
por extensão e determinam o real nível de conhecimento por seus autores
adquiridos durante o curso de formação aqui já descrito. Based on the requirements necessary to obtain a technical degree in IT integrated into high school, this is, in fact, a course completion work which, with clarity and objectivity, puts The Voice Control project on paper, in light of promoting accessibility and comfort. In it, the requirements necessary for the development, as well as the implementation of the mentioned product, are by extension and determine the real level of knowledge by their authors acquired during the training course already described here. |
URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/15385 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
informatica_2014_2_alexandrerehder_thevoicecontrol.pdf Restricted Access | 585.76 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.