Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/14634
Title: | DoAr: Plataforma web de divulgação e mediação de campanhas sociais de Guaratinguetá |
Other Titles: | DoAr: Web platform for disseminating and mediating social campaigns in Guaratinguetá |
Authors: | SILVA, Aline Aparecida da BONIFÁCIO, Hannah Araújo Lima |
Advisor: | SILVA, Jonhson de Tarso |
type of document: | Monografia |
Keywords: | Web sites;Ação social |
Issue Date: | 3-Dec-2022 |
Publisher: | 026 |
Citation: | SILVA, Aline Aparecida da; BONIFÁCIO, Hannah Araújo Lima. DoAr: Plataforma web de divulgação e mediação de campanhas sociais de Guaratinguetá. 2022. 29 p. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Desenvolvimento de Sistemas) - Etec Prof. Alfredo de Barros Santos, Guaratinguetá, SP, 2022. |
Abstract: | A “Doar” é um projeto de plataforma sem fins lucrativos, que auxilia na divulgação de campanhas sociais em Guaratinguetá. Visto que, quando são feitas, ficam restritas penas ao bairro ou grupo de colaboradores que as instituições de caridade possuem contato. O site visa o fácil cadastro de campanhas sociais, com o intuito de divulgar itens a serem arrecadados referente à campanha proposta pela instituição. Possibilitando uma mediação simplificada entre o doador e a instituição . “Doar” is a non-profit platform project that helps publicize social campaigns in Guaratinguetá. Since, when they are made, they are restricted only to the neighborhood or group of collaborators that the charities have contact with. The site aims to easily register social campaigns, in order to publicize items to be collected regarding the campaign proposed by the institution. Enabling simplified mediation between the donor and the institution . |
URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/14634 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DoAr - Caderno Monografico.pdf Restricted Access | 611.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.