Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/14110
Title: | Introdução ao desenvolvimento de aplicações em flash mx |
Other Titles: | Introduction to application development in flash mx |
Authors: | BOTÃO, Kelli Ferrari |
Advisor: | OLIVEIRA, Diógenes de |
type of document: | Monografia |
Keywords: | Interface multimídia;Web sites;Editoração |
Issue Date: | 1-Dec-2004 |
Publisher: | 004 |
Citation: | BOTÃO, Kelli Ferrari. Introdução ao desenvolvimento de aplicações em flesh mx, 2004. Trabalho de conclusão de curso (Curso Superior de Tecnologia em Processamento de Dados) - Faculdade de Tecnologia de Americana, Americana, 2004 |
Abstract: | Esse trabalho tem o objetivo de explicar a importância de ferramenta Flesh MX na construção de aplicações para a web visando torna-las mais atraentes e sofisticadas, porém, de simples criação possibilitando ate mesmo uma interação com o usuário fazendo com que o trabalho realizado se torne notório. Demonstrando a interface da ferramenta são retratadas as formas de simplificação de imagens som e vídeos e a minimização que ha dos antigos problemas que compreensão que anteriormente persistiam. Demonstra ainda os recurso que possibilitam a criação de gráficos, animações, e sobretudo experiências interativas. Complementando, explica o processo de publicação importantíssima par a decisão do tipo de criação a ser realizado . por fim mostra as possibilidades que a linguagem de script do flash MX , a ActionScript dispões de criar trabalhos com diferenças marcantes. Numa leitura simplificada, este trabalho contribui para a compreensão do comportamento da ferramenta flash mx despertando possivelmente o interesse em desenvolver e aprimorar os conhecimentos adquiridos através deste. This work has the objective of explaining the importance of strongly Flesh MX in the construction of applications for the web aiming to make them more attractive and sophisticated, however, of simple creation allowing even an interaction with the user making the work done become notorious. Demonstrating the tool's interface, ways of simplifying images, sound and videos and the minimization of old problems that previously persisted are portrayed. It also demonstrates the resources that allow the creation of graphics, animations, and above all interactive experiences. In addition, it explains the very important publication process for deciding on the type of creation to be carried out. Finally, it shows the possibilities that the scripting language of Flash MX, ActionScript, has to create jobs with marked differences. In a simplified reading, this work contributes to the understanding of the behavior of the mx flash tool, possibly awakening the interest in developing and improving the knowledge acquired through it. |
URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/14110 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2004_Kelli Ferrari Botão_OD01668.pdf Restricted Access | 7.2 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.