Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/12884
Title: Salutis: protótipo de software para profissionais da nutrição
Other Titles: Salutis: software prototype for nutrition professionals
Authors: MOURA, Bruno Venancio de
Advisor: MARTINS JÚNIOR, Alberto
Other contributor: OLIVEIRA, Diógenes de
LACERDA, Antonio Alfredo
type of document: Monografia
Keywords: Desenvolvimento de software
Issue Date: Dec-2022
Publisher: 004
Citation: MOURA, Bruno Venancio de. Salutis: protótipo de software para profissionais da nutrição, 2022. Trabalho de conclusão de curso (Curso Superior de Tecnologia em Análise e Desenvolvimento de Sistemas) - Faculdade de Tecnologia de Americana, Americana, 2022
Abstract: Este projeto apresenta um sistema para gerenciar os atendimentos de um profissional da nutrição e um aplicativo para a facilitar o acesso dos pacientes. O objetivo do projeto é desenvolver um aplicativo com o intuito de facilitar as consultar dos pacientes e o acesso as dietas solicitadas. Pesquisas apontam um alto índice de pessoas tem procurado nutricionistas para obterem uma melhor alimentação, pois com a familiarização do Home Office as pessoas vêm cada vez mais relaxando com a sua saúde, esse aplicativo quer facilitar esse acesso a receitas e dietas saudáveis disponibilizadas por um profissional da área, possibilitando assim uma melhor alimentação sem muito esforço.
This project presents a system to manage the visits of a nutrition professional and an application to facilitate patient access. The objective of the Project is to develop an application to facilitate patient consultations and access to requested diet. Research shows a high rate of people have sought out nutritionists to obtain better food, because with the familiarization of the Home Office people are increasingly relaxing with their health, this application wants to facilitate this access to healthy recipes and diets made available by a professional area, thus enabling a better feeding without much effort.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/12884
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20222S_Bruno Venancio de Moura_OD01501.pdf
  Restricted Access
851.03 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
TA Bruno.pdf
  Restricted Access
1.02 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.