Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/12351
Title: Agenda estudantil
Other Titles: Student schedule
Authors: LAMEIRA, Gabrielly Rodrigues
FRÓES, Guilherme
ALCANTARA, Isabella Cecília
Advisor: ANTONIO, Fabiano Zuin
type of document: Monografia
Keywords: Estudantes;Administração do tempo
Issue Date: 26-Nov-2021
Publisher: 198
Citation: LAMEIRA, Gabrielly Rodrigues; FRÓES, Guilherme; ALCANTARA, Isabella Cecília. Agenda estudantil. 2021. Trabalho de Conclusão de Curso (Curso Técnico em Desenvolvimento de Sistemas). Escola Técnica Estadual de Monte Mor, Monte Mor, 2021.
Abstract: Fizemos pesquisas usando formulários no google e pesquisando sobre gerenciamento de tempo. Nossas pesquisas mostram que, 82,4% dos alunos sentem dificuldade em organizar o seu tempo escolar, 82,4% dos alunos acham de grande ajuda uma agenda digital, 100% dos alunos fariam uso da agenda estudantil querendo ajuda para melhorar o seu gerenciamento de tempo. Os dados mostram que uma agenda estudantil ajudaria os alunos a dar inicio a uma organização melhor do tempo de cada estudante.
We did research using forms on google and researching about Time management. Our research shows that, 82.4% of students find it difficult to organize their school time, 82.4% of students find a digital agenda very helpful, 100% of students would use of the student diary wanting help to improve their management of time. The data show that a student agenda would help students to start a better organization of each student's time.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/12351
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DESENVOLVIMENTO DE SISTEMAS ETIM_2021_GABRIELLY RODRIGUES LAMEIRA_AGENDA_ESTUDANTIL.pdf
  Restricted Access
TCC147.04 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
TA -AGENDA ESTUDANTIL.pdf
  Restricted Access
TA183.84 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.