Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/12351| Title: | Agenda estudantil |
| Other Titles: | Student schedule |
| Authors: | LAMEIRA, Gabrielly Rodrigues FRÓES, Guilherme ALCANTARA, Isabella Cecília |
| Advisor: | ANTONIO, Fabiano Zuin |
| type of document: | Monografia |
| Keywords: | Estudantes;Administração do tempo |
| Issue Date: | 26-Nov-2021 |
| Publisher: | 198 |
| Citation: | LAMEIRA, Gabrielly Rodrigues; FRÓES, Guilherme; ALCANTARA, Isabella Cecília. Agenda estudantil. 2021. Trabalho de Conclusão de Curso (Curso Técnico em Desenvolvimento de Sistemas). Escola Técnica Estadual de Monte Mor, Monte Mor, 2021. |
| Abstract: | Fizemos pesquisas usando formulários no google e pesquisando sobre
gerenciamento de tempo. Nossas pesquisas mostram que,
82,4% dos alunos sentem dificuldade em organizar o seu tempo escolar, 82,4%
dos alunos acham de grande ajuda uma agenda digital, 100% dos alunos fariam
uso da agenda estudantil querendo ajuda para melhorar o seu gerenciamento de
tempo. Os dados mostram que uma agenda estudantil ajudaria os alunos a dar inicio a uma organização melhor do tempo de cada estudante. We did research using forms on google and researching about Time management. Our research shows that, 82.4% of students find it difficult to organize their school time, 82.4% of students find a digital agenda very helpful, 100% of students would use of the student diary wanting help to improve their management of time. The data show that a student agenda would help students to start a better organization of each student's time. |
| URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/12351 |
| Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| DESENVOLVIMENTO DE SISTEMAS ETIM_2021_GABRIELLY RODRIGUES LAMEIRA_AGENDA_ESTUDANTIL.pdf Restricted Access | TCC | 147.04 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
| TA -AGENDA ESTUDANTIL.pdf Restricted Access | TA | 183.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.