Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/11784
Title: | Marketing no esporte |
Other Titles: | Marketing in sport |
Authors: | NUNES, Helena NUNES, Giulia NUNES, Ruan FIGUEIREDO, Bhruna RESENDE, Rafael PERROTTA, Pedro GONÇALVES, Marianne |
Advisor: | GOMES, Alessandro de Araújo |
type of document: | Monografia |
Keywords: | Marketing esportivo;Propaganda |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | 077 |
Citation: | NUNES, Helena, NUNES, Giulia, NUNES, Ruan, FIGUEIREDO, Bhruna, RESENDE, Rafael, PERROTTA, Pedro, GONÇALVES, Marianne. Marketing no esporte,2022. Trabalho de conclusão de curso (Curso de Marketing)-ETEC Prof. José Sant'Ana de Castro de Cruzeiro, Cruzeiro, 2022. |
Abstract: | O Marketing esportivo mostra para seu público como é importante fazer parte de uma
marca ou algo que influencie a vida das pessoas no seu dia a dia, mostrando além do
que você possa imaginar é com muita dedicação e profissionalismo que seus atletas
entram nas marcas e mostram as pessoa que o esporte é algo muito importante na sua
vida e conseguem mostrar além de suas percepções o quanto uma marca pode fazer
parte da sua rotina, e que sem ela você possa não ser tão importante na sociedade e
também faz com que você não se socialize facilmente. Sports Marketing shows its audience how important it is to be part of a brand or something that influences people’s lives on a daily basis, showing beyond what you can imagine it is with great dedication and professionalism that its athletes enter brands and show people that sport is something very important in their life and manage to show, beyond their perceptions, how much a brand can be part of their routine, and that without it you may not be so important in society and also makes you not feel socialize easily. |
URI: | https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/11784 |
Appears in Collections: | Trabalhos de Conclusão de Curso |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3MKT TCC Marketing no Esporte (2).pdf Restricted Access | 433.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.