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Title: Marketing no esporte
Other Titles: Marketing in sport
Authors: NUNES, Helena
NUNES, Giulia
NUNES, Ruan
FIGUEIREDO, Bhruna
RESENDE, Rafael
PERROTTA, Pedro
GONÇALVES, Marianne
Advisor: GOMES, Alessandro de Araújo
type of document: Monografia
Keywords: Marketing esportivo;Propaganda
Issue Date: 2022
Publisher: 077
Citation: NUNES, Helena, NUNES, Giulia, NUNES, Ruan, FIGUEIREDO, Bhruna, RESENDE, Rafael, PERROTTA, Pedro, GONÇALVES, Marianne. Marketing no esporte,2022. Trabalho de conclusão de curso (Curso de Marketing)-ETEC Prof. José Sant'Ana de Castro de Cruzeiro, Cruzeiro, 2022.
Abstract: O Marketing esportivo mostra para seu público como é importante fazer parte de uma marca ou algo que influencie a vida das pessoas no seu dia a dia, mostrando além do que você possa imaginar é com muita dedicação e profissionalismo que seus atletas entram nas marcas e mostram as pessoa que o esporte é algo muito importante na sua vida e conseguem mostrar além de suas percepções o quanto uma marca pode fazer parte da sua rotina, e que sem ela você possa não ser tão importante na sociedade e também faz com que você não se socialize facilmente.
Sports Marketing shows its audience how important it is to be part of a brand or something that influences people’s lives on a daily basis, showing beyond what you can imagine it is with great dedication and professionalism that its athletes enter brands and show people that sport is something very important in their life and manage to show, beyond their perceptions, how much a brand can be part of their routine, and that without it you may not be so important in society and also makes you not feel socialize easily.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/11784
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