Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/11228
Title: Jag the drink
Other Titles: Jag the drink
Authors: ANJOS, Amanda dos
FERREIRA, Alexandre dos Santos
MATOS, Mônica dos Santos
OLIVEIRA, Daiane da Silva
ROSA, Jessica Luciano
SANTOS, Jennyfer da Silva Souza
SOUZA, Giovanna Helena de
Advisor: SANTOS, Paulo Henrique dos
Other contributor: EULÁLIO, Matheus Barbosa
MELO, David Aparecido de
SOUZA, Cristiane Duarte de
type of document: Monografia
Keywords: Bebidas;Bebidas alcoólicas;Marcas;Marketing;Prestação de serviço
Issue Date: 6-Dec-2022
Publisher: 238
Citation: ANJOS, Amanda dos; FERREIRA, Alexandre dos Santos; MATOS, Mônica dos Santos; OLIVEIRA, Daiane da Silva; ROSA, Jessica Luciano; SANTOS, Jennyfer da Silva Souza; SOUZA, Giovanna Helena de. Jag the drink, 2022. Trabalho de conclusão de curso (Curso Técnico em Marketing) - Escola Técnica Estadual ETEC Irmã Agostina (Jardim Satélite - São Paulo), São Paulo, 2022.
Abstract: Este projeto demonstra a evolução e viabilidade da marca JAG The Drink, distribuidora e fabricante inicialmente de bebidas alcoólicas e atualmente de produtos alcoólicos, para tal mudança foi analisado diversos fatores internos e externos, por meio de pesquisas de mercado, feira de exposição dos produtos para possíveis clientes e análise de dados sociais, psicográficos, políticos e demográficos. Apresentaremos a construção da marca, a evolução de comunicação com o público-alvo, os produtos que fazem a JAG transparecer uma imagem inovadora, atual e jovem, um estudo detalhado da concorrência, consumidores, fornecedores, prestadores de serviço e intermediários fazendo análise de macroambiente e microambiente.
This project demonstrates the evolution and viability of the JAG The Drink brand, distributor and manufacturer initially of alcoholic beverages and currently of alcoholic products, for this change several internal and external factors were analyzed, through market research, product exhibition fair for prospects and analysis of social, psychographic, political and demographic data. We will present the construction of the brand, the evolution of communication with the target audience, the products that make JAG show an innovative, current and young image, a detailed study of the competition, consumers, suppliers, service providers and intermediaries doing a macroenvironment analysis and microenvironment.
URI: http://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/11228
Appears in Collections:Trabalhos de Conclusão de Curso

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jag the drink.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.