Browsing by Author SOUZA, Luís Gustavo Schmitz de

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
Atração e retenção de talentosFERMINO, Érica Sabrina da Silva; SILVA, Jacqueline Batista da; SANTOS, Ândrea Alves dosSOUZA, Luís Gustavo Schmitz deArtigo Científico25-Jun-2024
Falta de consistência na rescisão de contratoAGUIAR, Gabriel Francisco; NOGUEIRA, Karine Santos; DAMACENO, Maria Clara DemoréSOUZA, Luís Gustavo Schmitz deArtigo Científico25-Jun-2024
Importância da transparência no processo de negociaçãoANDRADE, Aline da Cruz; BARBOSA, Ana Júlia RochaSOUZA, Luís Gustavo Schmitz deArtigo Científico25-Jun-2024
A importância do marketing digital nas empresasOLIVEIRA, Maria Gabriela Dos Santos; OLIVEIRA, Daniela Maria Batista de; SILVA, Tais Fernanda da; ZANELATO, Jacira; LEONETTI, Ana Julia de Aguiar; SILVA, Juliana Maria da; SANTOS, Isabela Evangelista DosSOUZA, Luís Gustavo Schmitz deArtigo Científico25-Jun-2024
O Neuromarketing e a sua influência no comportamento do consumidorCARVALHO, Ana Clara Martins; SANTOS, Caio Vinicius Gonçalves dos; ARAÚJO, Cibele Generoso; SILVA, Claudio Augusto da; RODRIGUES, Ellorrayne da Silva; CUNHA, Emilly Nichole de Souza; DEMORÉ, João Felipe PiresSOUZA, Luís Gustavo Schmitz deArtigo Científico25-Jun-2024
As vantagens do endomarketingCOSTA, Gabriel Girelli Fernandes; COSTA, Felipe Girelli FernandesSOUZA, Luís Gustavo Schmitz deArtigo Científico25-Jun-2024