Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.008 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
O visual merchandising no comércio de vestuário como forma de atrair e reter clientesLIMA, Deborah Alves; SILVA, João Paulo de Carvalho e; QUEIROZ, Jonas Luiz de; LACERDA, Vanessa de Justi; BELMONT, Vitória Ventura; LUIZ, YuriROCHA, Lilian Aparecida Perin MoreiraMonografiaDec-2015
A utilização da ferramenta 5W2H nas ações de marketing dentro de uma microempresaMENONI, Giovanna; KATLYN, Nayara; PIRES, Rebeca; APARECIDA, Renata; SANTOS, Thauany dosPIO, Priscila Lima; LIMA, Francisco de Assis FerreiraMonografiaJun-2015
Como o marketing influencia na fidelização de novos clientesALVES, Thiago dos Santos; FEITOSA, Shelley Gonçalves; NUNES, Silas GomesBACELLI, Everson William PereiraMonografiaJun-2015
Divulgação através de um plano de marketing institucionalSILVA, Gabriel Ramiro Moura da; FRANÇA, Jéssica Lescura; SANTOS, Karolaine de Oliveira; MOURA, Tracy Costa de; FIGUEIREDO, Vaitssa Souza; FRANCISCO, Vitor PereiraPIO, Priscila LimaMonografiaDec-2015
A importância do plano de negócio em uma pequena empresa de congeladosSANTOS, Beatriz Vitoria Bento da Silva; DEUS, Gleyce Hellen de; CARDIM, Maria Alice Batista Anicete; JESUS, Sarah Santos dePIO, Priscila LimaMonografiaDec-2015
Como o marketing influencia na expansão das vendas de uma pequena empresaCORREIA, Ana Paula Dias; SANTOS, Helíudes Silva; NONATO, Patrícia; CALIXTO, Paloma; ROBERTI, Ricardo; SANTOS, Talita Batista dosBACELLI, Everson William PereiraMonografiaJun-2015