Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 132 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
TitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???TypeIssue Date
E-commerce, marketing e logística como ferramentas competitivasMICELI, Fernando Luigi de AndradeSOUSA, Luís Cláudio Leite deMonografia27-Jun-2019
Buzz Marketing: como esta ferramenta afeta a decisão de compra do consumidorBRUM, Paula Fernanda do Amaral; RODRIGUES, Paulo Roberto de JesusCELESTINO, Orlando José de SouzaMonografia15-Dec-2016
Os impactos da era digital na gestão de marketingCABELO, Camila Hoelzle; OLIVEIRA, Marcilene Verga deLUCCAS, Taciana Maria Lemes deArtigo científico20-Dec-2021
A influência do marketing de relacionamento no pós vendaPAULA, Aline de; MARTINS, Eliza Lavinia Eva Mendes; TARISSIO, Samara BentoSOUSA, Luís Cláudio Leite deMonografia13-Dec-2021
Marketing digital aplicado ao uso da ferramenta SEO - Search engine optimizationOLIVEIRA, Edvan José dePANTOJO, Patrícia CarbonariArtigo científicoJun-2018
Marketing de relacionamento: as estratégias de fidelização descritas como mais atrativas pelos clientesSANTOS, Davi Antonio dos; MACIEL, Rayane BentoCREMONEZI, Graziela Oste GrazianoMonografia9-Dec-2020
Embalagem como ferramenta de marketingFERIGATTI, Arthur PeixinhoGONÇALVES, IsraelMonografia29-Jun-2018
Plano de negócio: saúde & bem estar alimentaçãoLIMA, Daiane Maria da Silva de; OLIVEIRA, Gleizi Kelly Correa deCABRINI, Sérgio LuizPlano de Negócios16-Jul-2020
A importância do marketing: um estudo de caso em um minimercadoBAPTISTA, João Felipe Sacramento; BAPTISTA, Matheus Rodrigues do SacramentoSILVA, Paulo Sergio daArtigo científico23-Nov-2020
Estudo de marketplace aplicado ao mercado de autopeçasGIROTTO, Henrique Tadeu Vieira SilvaSOUSA, Luís Cláudio Leite deMonografia12-Nov-2019