Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/18550
Title: Marketing digital
Other Titles: Digital marketing
Authors: SANTOS, Tatiane Peixoto dos
Advisor: PERROTTI, Francesco Artur
type of document: Monografia
Keywords: Marketing on-line;Web sites
Issue Date: 2003
Publisher: 004
Citation: SANTOS, Tatiane Peixoto dos. Marketing Digital, 2003. Trabalho de Conclusão de Curso (Curso Superior de Tecnologia em Processamento de Dados) - Faculdade de Tecnologia de Americana, Americana, 2003.
Abstract: A Nova Economia Mundial têm trazido muitas mudanças, novas tecnologias e um expressivo aumento na concorrência. Para que a empresa consiga se sobressair em meio a tanta competição a estratégia é conquistar o cliente e fidelizá-lo. Esse processo é papel do Marketing, que com as inovações trazidas pela Internet pode contar com mais uma estratégia, o Marketing Digital.
Description: The new world economy has been brought many changes, and new technologies and an expressive increase in the competition. So that the enterprise gets excel among so big competition the strategy is conquer the client and turn him faithful. The marketing is in charge of this process that, with the inovations brought to the Internet, can bank on one more strategy: the Digital Marketing.
URI: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/18550
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